Jolien heeft altijd graag haar klanten geadviseerd en geholpen bij het inrichten van hun interieur. Daarom besloot ze al snel van haar passie te leven door voltijds in een Heytens winkel te werken. Sindsdien heeft ze er altijd van gedroomd om haar eigen zaak te beginnen, een droom die ze dankzij de franchiseformule van Heytens kon waarmaken.

Heytens: raamdecoratie en klantenservice

Heytens ontwerpt jaloezieën en gordijnen op maat en garandeert een persoonlijke begeleiding van de klant tijdens het hele project: advies, opmeting en plaatsing aan huis door een medewerker. De klant wordt in elke fase van zijn of haar project begeleid!

Heytens verkoopt, adviseert en installeert gordijnen en jaloezieën. De klant wordt geholpen om de juiste afmeting, stijl en kleur te kiezen die past bij zijn of haar interieur, zetels, meubels, .... Vervolgens worden de ramen opgemeten en worden de gordijnen of jaloezieën gemonteerd door de professionele plaatser van de winkel. Heytens is een erkend en zeer winstgevend merk. Dankzij de ervaring, kennis en ondersteuning van Heytens kunnen franchisenemers zich volledig concentreren op het adviseren van klanten. Bij vragen kunnen franchisenemers altijd terecht bij de verschillende afdelingen van de franchisegever.

Omdat Jolien al langer bij Heytens werkt, heeft ze ook de veranderingen in de loop der jaren kunnen waarnemen: tegenwoordig gaat de Heytens-adviseur bijvoorbeeld bij de klanten thuis, waardoor de klant persoonlijk advies krijgt op decoratief en technisch vlak. Klanten kunnen nu ook online afspraken maken voor advies aan huis of in de winkel.

Franchisenemer bij Heytens

Een franchise Heytens vraagt heel weinig investering aangezien er geen stock is. Alle raambekleding wordt op maat en volgens de wens van de klant, na ontvangst van het voorschot, besteld. Dit maakt het een zeer winstgevend concept.

Opleidingen voor nieuwe franchisenemers

Heytens biedt verschillende opleidingen aan voor nieuwe franchisenemers. Deze training duurt ongeveer drie maanden en gaat door in het hoofdkantoor en in een Heytens winkel. Zo kunnen ze alle aspecten van hun toekomstige beroep volledig begrijpen.

Ondersteuning van het merk

De ondersteuning is constant en zeer uitgebreid. Jolien krijgt regelmatig bezoek om te zien of alles goed gaat en of ze hulp nodig heeft. De business partner begeleidt haar bij het doornemen van haar financiële resultaten en het optimaliseren van haar economische prestaties. Als ze vragen of suggesties heeft, wordt er uiteraard altijd naar haar geluisterd.

Twijfelt u nog? 

Jolien is heel duidelijk: “Ik raad in ieder geval iedereen aan om de stap te durven zetten. Als je zelf een passie hebt voor interieur en decoratie, of als je een eigen zaak wil starten, aarzel dan niet en waag de sprong. Je kan altijd contact opnemen met Heytens om alle nodige informatie te ontvangen en dan je beslissing te nemen.”

Jolien voegt eraan toe dat het leven als Heytens-franchisenemer perfect compatibel is met het gezinsleven. “Persoonlijk kan ik mijn beroeps- en privéleven goed combineren en heb ik tijd voor de opvoeding van mijn twee kinderen. Achteraf gezien had ik de stap veel eerder kunnen zetten, want het was al lang een droom. Die heb ik kunnen verwezenlijken door mijn eigen Heytens-winkel te openen.”
Nieuws
sodalis 3.png
Opleidingsplannen moeten elektronisch worden ingediend bij FOD WASO Lees meer
VDL KMO
Laatste oproep kmo-groeisubsidie voor 2024 Lees meer
s.Oliver : Nieuwe franchiseformule op Franchise.be Lees meer
Heytens verwelkomt Marc Bauchet als nieuwe Development Director Lees meer
Franchisenemer worden bij Leonidas: een avontuur van passie en chocolade Lees meer
Heropening Spar Essen Wildert Lees meer

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

We hebben uw goedkeuring nodig Wij houden van cookies. Deze cookies zijn nodig om uw ervaring nog persoonlijker te maken. Ze slaan geen persoonsgegevens op. Vindt u dit Ok?