Het lijdt geen twijfel: u zult zich 2020 herinneren, het jaar dat ons leven zonder twijfel voor het meest door elkaar heeft geschud sinds het einde van de Tweede Wereldoorlog. Alle fysieke bedrijven zijn getroffen en velen worden vandaag en waarschijnlijk nog enkele maanden getroffen.
Pierre Jacobs, RAISON Home, 22-01-2021
Louise Scordo heeft sinds het einde van haar studies altijd in de verkoop gewerkt, eerst als adjunct-manager en vervolgens als manager, bij verschillende bedrijven. Zo stond ze 15 jaar lang aan het hoofd van een heytens-winkel, als manager, voordat ze haar horizon veranderde.
Toute la Franchise, 22-01-2021
Franchise is een echte kans als u zich wilt omscholen, van professionele koers wilt veranderen of wilt investeren en u snel met uw bedrijf wilt starten. Naar onze mening is de mogelijkheid om bij ons een nieuwe bakkerij van L'Atelier Papilles te openen de reële mogelijkheid om snel succes te boeken.
Grégory Collard, International Development Manager voor L'Atelier Papilles, 22-01-2021
Gregory Moureau was nog maar 22 toen hij zijn eerste franchisewinkel opende, intussen heeft hij er al drie en is hij nog niet klaar om ermee te stoppen. Hij leeft er dan ook echt voor, Franchise.be sprak met hem over zijn loopbaan bij Esprit en de toekomst die hij momentel voor ogen heeft.
Franchise.be, 22-01-2021
Vulco is een franchiseformule met meer dan 700 aangesloten bandenspecialisten en garages in 9 landen. De franchisenemers zijn zelfstandige ondernemers. Zij verzorgen banden- en onderhoudsservices voor zowel privévoertuigen als lease- en fleetwagens van elk type, van motoren en personenwagens tot vrachtwagens en industriële voertuigen.
Franchise.be, 21-01-2021
Jumbo is in Nederland groot geworden door de klant altijd op één te zetten, de verwachtingen continu te overtreffen en van onze klanten échte fans te maken. Ook in België bouwen we Jumbo om de klant heen en willen we boodschappen doen prettiger, leuker en fijner maken. Maak kennis met Jumbo, onze rijke geschiedenis, onze getalenteerde sporters en onze unieke formule.
Franchise.be, 20-01-2021
IWG is ’s werelds grootste leverancier van flexible werkplekken, die miljoenen gelijkgestemde professionals met elkaar verbindt en hen in staat stelt om productiever te werken. Tot onze klanten behoren enkele van de meest succesvolle ondernemers en particulieren ter wereld. Daarnaast werkt 90% van d eFortune 500-bedrijven met ons samen.
Franchise.be, 19-01-2021
Smaak en kwaliteit staan centraal in ons concept. We zetten ons in om 100% stokbrood uit duurzame landbouw aan te bieden. Elke dag ontwerpen we ook verse en seizoensgebonden producten door middel van een menu van smakelijke gerechten dat twee keer per jaar wordt vernieuwd.
Franchise.be, 19-01-2021
De eerste opening van een Bagel Corner was in 2011 in Parijs. Na de ontwikkeling van het concept, opende het tweede restaurant in 2013. Na 3 jaar werking heeft Bagel Corner 15 restaurants geopend in minder dan twee jaar en heeft alles voorzien om een snelle en gecontroleerde ontwikkeling te ondersteunen.
Franchise.be, 19-01-2021
De Belgische bioketen Färm wil consumenten stimuleren om anders, en vooral duurzamer, te gaan eten en lanceert daarom zijn eigen duurzaamheidsindicator ‘de Färmoscoop’. Via deze tool kunnen klanten in één oogopslag de maatschappelijke impact van elk product analyseren.
Gondola, 19-01-2021
Brico, onderdeel van Maxeda DIY Group, bouwt een nieuw hoofdkantoor op het bedrijvenpark West Gate in Groot-Bijgaarden. Alle winkelformats van de doe-het-zelfketen zullen er volgend jaar hun intrek nemen. Op het gelijkvloers zullen zich een winkelllabo en een magazijn bevinden; erboven krijgen de ondersteunende diensten en de directie een plaats.
RetailDetail, 19-01-2021
Een Belgisch merk gespecialiseerd in raamdecoratie op maat. We ontwerpen jaloezieën en gordijnen op maat en we begeleiden de klant doorheen zijn project door hem gepersonaliseerde diensten aan te bieden. Vervoeg de marktleider van op maat gemaakte jaloezieën en gordijnen in België en geniet van de steun van een sterk merk met gevestigde waarde.
Heytens, 18-01-2021
De verkoop van New York Pizza-producten steeg het afgelopen jaar met zo'n 20 procent ten opzichte van voorgaande jaren. Zowel het aantal bestellingen als de grootte van de bestellingen steeg door de corona-crisis en de maatregelen van de lockdown. Exacte cijfers zijn door het concern niet bekend gemaakt.
Franchise Plus, 13-01-2021
In het afgelopen jaar is de omzet met 15% gegroeid meldt het Jumbo-concern vandaag. Dit komt met name door de pandemie. Klanten kochten fors meer producten dan het jaar daarvoor, ook omdat de restaurants en cafés moesten sluiten.
Franchise Plus, 13-01-2021
Met zijn nieuwe getrouwheidskaart bereikt Delhaize na amper drie maanden al 1,4 miljoen klanten. Het doel was om op dit moment 1 miljoen klanten te halen. De SuperPlus-kaart die Delhaize in oktober lanceerde, betekende een bescheiden aardverschuiving in de sector.
Gondola, 13-01-2021