Heeft je klant een website?
Wanneer je klant een website heeft, moet hij de volgende identificatiegegevens vermelden:- Naam of maatschappelijke benaming
- Rechtsvorm
- Adres waar de onderneming gevestigd is
- Contactgegevens
- Ondernemingsnummer
- Maatschappelijke zetel
Heeft je klant een e-commerce?
Zodra je klant online producten of diensten verkoopt, moet zijn website verplichte vermeldingen bevatten over de prijs, de kenmerken, het herroepingsrecht enz. Deze staan doorgaans vermeld in de algemene verkoopvoorwaarden.Vermeldingen zelfs op sociale media?
Jazeker! De wettelijke vermeldingen moeten op alle informatiedocumenten (facturen, website, advertenties enz.) vermeld staan waarin de activiteiten gedetailleerd worden voorgesteld. Wanneer je klanten dus hun activiteiten voorstellen via sociale media moeten zij de wettelijke vermeldingen toevoegen.Vragen over dit thema? Liantis helpt je graag! Alleen door zelf goed geïnformeerd te zijn, kan je je klanten zo optimaal mogelijk begeleiden. Neem gerust contact op met je persoonlijke klantenadviseur.
Nieuws

Blijf in the (k)now: schrijf je in voor de nieuwe seminariereeks van Vandelanotte
Lees meer

Verhoging maximale waarde maaltijdcheque vanaf 2026
Lees meer
Jesper Højer nieuwe CEO Jumbo Supermarkten
Lees meer
Gedreven AI-ondernemer Thomas Van de Walle stapt in AI-franchise Valenta.io
Lees meer
Domino’s pizza: een bijzonder sterke franchiseformule met ruimte voor ondernemerschap
Lees meer
Engel & Völkers: internationaal vastgoedmerk met lokale verankering
Lees meer