Heeft je klant een website?
Wanneer je klant een website heeft, moet hij de volgende identificatiegegevens vermelden:- Naam of maatschappelijke benaming
- Rechtsvorm
- Adres waar de onderneming gevestigd is
- Contactgegevens
- Ondernemingsnummer
- Maatschappelijke zetel
Heeft je klant een e-commerce?
Zodra je klant online producten of diensten verkoopt, moet zijn website verplichte vermeldingen bevatten over de prijs, de kenmerken, het herroepingsrecht enz. Deze staan doorgaans vermeld in de algemene verkoopvoorwaarden.Vermeldingen zelfs op sociale media?
Jazeker! De wettelijke vermeldingen moeten op alle informatiedocumenten (facturen, website, advertenties enz.) vermeld staan waarin de activiteiten gedetailleerd worden voorgesteld. Wanneer je klanten dus hun activiteiten voorstellen via sociale media moeten zij de wettelijke vermeldingen toevoegen.Vragen over dit thema? Liantis helpt je graag! Alleen door zelf goed geïnformeerd te zijn, kan je je klanten zo optimaal mogelijk begeleiden. Neem gerust contact op met je persoonlijke klantenadviseur.
Nieuws
Nieuwe wetgeving: ziek tijdens verlof
Lees meer
Nieuwe regelgeving rond flexijobs
Lees meer
Mail Boxes Etc. : HET logistieke concept op maat voor franchisenemers en klanten
Lees meer
Belchicken kondigt strategisch partnerschap aan voor expansie in West-Afrika
Lees meer
Artion : Nieuwe Expert op Franchise.be
Lees meer
Getuigenis van Laurent Trilof, franchisenemer CAVAVIN in Perpignan
Lees meer