Ixina feb21

Schmidt Groupe - Schmidt en Cuisinella merken - heeft zijn 60ste verjaardag gevierd

Schmidt Groupe dankt dit aan haar ondernemersambitie en familiale dimensie: twee bijzonder belangrijke pijlers binnen deze Elzasser groep, ontwerper en fabrikant van meubelen sinds de oprichting.

Habitat zit in de lift!

Met een sterke evolutie in het ontwerp van de keukenruimte in huis, heeft de markt voor inbouwkeuken een mooie toekomst voor de boeg! En Schmidt Groupe speelt in op de marktverwachtingen door middel van haar twee merken: Schmidt, een merk dat gepositioneerd is als "high-end toegankelijk" en Cuisinella, dat zich richt op een breder publiek, biedt al hun klanten een gepersonaliseerde oplossing. Met zijn erkende knowhow op het gebied van woningverbetering heeft Schmidt Groupe ook opslagoplossingen ontwikkeld die al 10% van de omzet van hun netwerken vertegenwoordigen.

Een toekomstvisie die zich concreet uitdrukt

Schmidt Groupe omarmt de digitale revolutie als een nieuwe kans om haar klanten tevreden te stellen. In 2014 ontving de groep de Digital Factory of the Year Trophy. Deze transformatie ging gepaard met een ambitieus investeringsplan van ongeveer 150 miljoen euro over 5 jaar (2015-2020). Onlangs opende een fabriek gewijd aan de opslagoplossingen zijn deuren, evenals een 6e sterk gerobotiseerde fabriek. Het produceert 300 extra keukens per dag naast de 650 die al dagelijks worden geproduceerd.

Samen bouwen aan ons gezamenlijk succes

"Als onderdeel van de ontwikkeling van onze twee netwerken zijn we op zoek naar ondernemers die na een paar jaar ervaring 3 tot 5 winkels kunnen managen en gericht zijn op de tevredenheid van hun klanten." Schmidt Groupe ondersteunt de toekomstige franchisenemers van het netwerk tijdens de uitvoering van hun project. Training, financiering, locatie zoeken, merchandising, communicatiecampagnes, commerciële management tools: alles is gepland en georganiseerd!

Participatief beheer

“De winkeleigenaars zijn betrokken bij de co-constructie van beslissingen over de levensduur van de merken. Management is daarom echt participatief. De mens staat centraal bij onze zorgen en we delen met het netwerk het werkgeverspact, dat een managementbelofte inhoudt om de loyaliteit van de teams te waarborgen en hen vooruitzichten op verdere ontwikkeling te bieden. "


Reageren


250 formules

Matchen

Passende selectie

Persoonlijk

Direct contact

Gratis