Deze nieuwe winkel van 196 m² weerspiegelt de nieuwe positionering van het merk, die modern en up-to-date is.
De gevel van deze gloednieuwe winkel is daarvan het beste bewijs:
Heytens heeft gekozen voor een zwart uithangbord op een krijtkleurige achtergrond, waarmee het de tijdloze en premium uitstraling van het merk laat zien. De grote open ramen geven een blik op het interieur van de winkel, waar het productassortiment van jaloezieën en gordijnen, omlijst door trendy decoraties, te zien. Dit prachtige decor benadrukt de knowhow van het merk en zijn decoratieve positionering.
Wij wensen Jan en zijn team veel succes.
LEESTIP >>> Sluit je aan bij de Heytens-franchise: waarom geen verhuurbeheer?
De gevel van deze gloednieuwe winkel is daarvan het beste bewijs:
Heytens heeft gekozen voor een zwart uithangbord op een krijtkleurige achtergrond, waarmee het de tijdloze en premium uitstraling van het merk laat zien. De grote open ramen geven een blik op het interieur van de winkel, waar het productassortiment van jaloezieën en gordijnen, omlijst door trendy decoraties, te zien. Dit prachtige decor benadrukt de knowhow van het merk en zijn decoratieve positionering.
Wij wensen Jan en zijn team veel succes.
LEESTIP >>> Sluit je aan bij de Heytens-franchise: waarom geen verhuurbeheer?
Nieuws

Voor welke aspecten kan u best expertise gebruiken bij het starten van uw franchise zaak
Lees meer

Is het nu een geschikt moment om te ondernemen met een franchise concept
Lees meer
Kingribs: hoe een nicheconcept uitgroeit tot een nationale franchise met grote ambities
Lees meer
Belchicken groeit nationaal én internationaal
Lees meer
Group Bruno heroriënteert Foodcorner-netwerk en focust op groei in Vlaams-Brabant en Antwerpen
Lees meer
Delhaize kondigt de opening aan van zeven nieuwe supermarkten
Lees meer