Deze nieuwe winkel van 196 m² weerspiegelt de nieuwe positionering van het merk, die modern en up-to-date is.
De gevel van deze gloednieuwe winkel is daarvan het beste bewijs:
Heytens heeft gekozen voor een zwart uithangbord op een krijtkleurige achtergrond, waarmee het de tijdloze en premium uitstraling van het merk laat zien. De grote open ramen geven een blik op het interieur van de winkel, waar het productassortiment van jaloezieën en gordijnen, omlijst door trendy decoraties, te zien. Dit prachtige decor benadrukt de knowhow van het merk en zijn decoratieve positionering.
Wij wensen Jan en zijn team veel succes.
LEESTIP >>> Sluit je aan bij de Heytens-franchise: waarom geen verhuurbeheer?
De gevel van deze gloednieuwe winkel is daarvan het beste bewijs:
Heytens heeft gekozen voor een zwart uithangbord op een krijtkleurige achtergrond, waarmee het de tijdloze en premium uitstraling van het merk laat zien. De grote open ramen geven een blik op het interieur van de winkel, waar het productassortiment van jaloezieën en gordijnen, omlijst door trendy decoraties, te zien. Dit prachtige decor benadrukt de knowhow van het merk en zijn decoratieve positionering.
Wij wensen Jan en zijn team veel succes.
LEESTIP >>> Sluit je aan bij de Heytens-franchise: waarom geen verhuurbeheer?
Nieuws
Voor welke aspecten kan u best expertise gebruiken bij het starten van uw franchise zaak
Lees meer
Is het nu een geschikt moment om te ondernemen met een franchise concept
Lees meer
Franchise.be bedankt jullie voor jullie vertrouwen in 2025
Lees meer
Tom&Co : Franchise in de kijker
Lees meer
De 4 seizoenen van Winsol: Waarom deze Belgische gevestigde waarde blijft groeien na bijna 150 jaar
Lees meer
De opkomst van de Boutique Club: Hoe BeweegCoach het gat vult tussen budget en personal training, mét succes
Lees meer