Brut Shop, de joint venture die door Carrefour en Brut, gespecialiseerd in de productie van videofilmpjes op sociale media, in het leven werd geroepen, "zal gebruikers in staat stellen online aankopen te doen door deel te nemen aan video-evenementen die live worden gestreamd op sociale media”, aldus de Franse pers.

De samenwerking tussen de twee bedrijven komt niet geheel onverwacht: live shopping wordt namelijk steeds belangrijker in onze consumptiemaatschappij. Bovendien zijn sociale media uitgegroeid tot volwaardige verkoopkanalen.

LEESTIP >>> ShipTo, de personal shopperdienst van Carrefour België, nu ook beschikbaar in Namen en voor het eerst in maritieme levering

Brut heeft een publiek van 14 miljoen gebruikers per dag en beweert zelfs 100% van de 18-34-jarigen te bereiken. Dit is een kans voor Carrefour om zijn onlineverkoop te boosten, maar ook om zijn serviceaanbod uit te breiden voor de merken die het verkoopt.

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

The choice is yours Net als andere websites, houden we ook van cookies. De cookies die we gebruiken dienen voornamelijk om jouw ervaring op onze website te verbeteren. We gebruiken ook cookies omdat we graag meten hoe onze website wordt bezocht. We plaatsen deze cookies alleen wanneer je voorafgaande toestemming hebt gegeven.