Onze koopkracht heeft de voorbije maanden een paar rake klappen moeten incasseren. De grote verliezers zijn de lokale handelaars en hun consumenten. Het Belgische loyaliteitsplatform Joyn, dat focust op de lokale economie, roept deelbare coupons in het leven om beide doelgroepen een hart onder de riem (en een extra cent in de portefeuille) te stoppen.
Karl Vankerckhoven, CEO Joyn: “We houden steeds rekening met de wensen van zowel onze 7.000 handelaars, als deze van onze 2.000.000 gebruikers. Uit marktonderzoek bleek dat het kunnen delen van coupons onder vrienden hoog op het verlanglijstje stond. Deze uitdaging werd met plezier aanvaard door onze developers en marketeers. Het terugvallen van de koopkracht deed ons echter nog sneller werk maken van deze nieuwe functionaliteit. We zijn dan ook fier dat we met deze technologische innovatie een nieuwe stap in de goede richting zetten.”
Het concept is eenvoudig. Handelaars kunnen zelf aanbiedingen samenstellen via het platform van Joyn en de coupons delen met hun klanten. De klanten kunnen deze coupons dan weer ongelimiteerd delen met hun mama, opa of beste vriendin. Dit kan via alle mogelijke kanalen. Of het nu via Messenger, mail of SMS is, de deelbare coupon verspreid je in een vingerknip!
Op deze manier geniet de consument en zijn omgeving van extra korting én verkrijgt de lokale handelaar tegelijkertijd meer zichtbaarheid. Uiteraard moet de ontvanger zich geregistreerd hebben bij Joyn.
Joyn is de groei- en marketingpartner voor lokale ondernemers in België. Kortom, ze helpen lokale handelaars met het belonen van bestaande en het aantrekken van nieuwe klanten.
Dankzij partnerships met leveranciers van kassasystemen, POS-systemen en webshops automatiseert Joyn naadloos alle verkoop- en marketingprocessen. Met het systeem van ‘automatic loyalty’ betalen consumenten hun aankopen en sparen ze tegelijk voor hun gegeerde beloningen.
Reageren