Cavavin - April

Hoe uw Franchise Merk versterken? Online seminarie voor Franchisegevers

Op woensdag 16 september gaat de Franchise.be e-academy terug van start na het zomerreces. Schrijf u hier in voor het online seminarie voor Franchisegevers “Hoe uw Franchise Merk versterken”.

Na de grote interesse in het eerste Franchise.be e-Academy seminarie “Kickstart uw Franchise Marketing en Leadgeneratie” die plaats vond in juni zijn we terug vertrokken met de maandelijkse seminaries met beklijvende topics voor Franchisegevers en Masters.

Tip >>> Bekijk Franchise e-Academy Programma 2020

In deze turbulente tijden is het cruciaal om als franchisegever verder uw Franchise merk en beleving te versterken, dit functie van uw Franchise nemers en hun klanten. Als Franchisenetwerk is de Franchisegever in een unieke positie om zijn Merk en naamsbekendheid verder uit te bouwen samen met zijn Franchisenemers aka. Merk ambassadeurs.

In dit online seminarie op 16 september die start om 15 u. geeft Merkstrateeg Stef Verbeeck, een aantal concrete tips hoe dit te maximaliseren voor Franchisegevers en Masters in België. Gedurende dit seminarie “Hoe uw Franchise Merk versterken” is er ook voldoende tijd om met gelijk gestemde Franchisegevers de eigen input en ervaringen te delen en in contact te komen met andere Franchisegevers.

Het aantal deelnemers is beperkt gezien we voldoende ruimte willen laten om “a la ronde tafel” van gedachten te wisselen.

Over Stef Verbeeck

Ik ben gepassioneerd door merken en heb als consultant en merkstrateeg intussen meer dan 20 jaar expertise opgebouwd in het adviseren van organisaties bij het (her-)positioneren, optimaliseren en ontwikkelen van merken. Als senior brand strategist en partner bij de gespecialiseerde consultancy Pavlov ontwikkelde ik daarnaast ook een bijzondere interesse en achtergrond in customer experiences, complexe rebrandings en merkstrategie. Klanten als Brussels Airport, Wolters Kluwer, AG Insurance, Lineas, Astra Sweets, Dela, Sportoase, Hedgren, Odisee, KBIN, Securex, Royal Canin, ToyChamp, Glaxo Smith Kline, Cisco, Palm, Randstad, Partenamut, Port of Antwerp en vele anderen vertrouwden reeds op mij en mijn collega's om meer uit hun merk te halen.


Reageren


Reacties

  • Wim Herman

    Graag inschrijving voor seminarie 16 september

250 formules

Matchen

Passende selectie

Persoonlijk

Direct contact

Gratis