Registreren

Heytens ontwikkelt zijn nieuwe “stadscentrum” concept

Heytens wil de uitrol van zijn nieuwe concept van winkels in de binnenstad versnellen. Dit moderne en warme model is gebouwd rond twee sterke waarden: gemak en nabijheid. Ontworpen voor kleine oppervlakten (tussen 50 en 70 m2) leidt dit model tot een lagere investering voor de franchisenemer.

Dankzij nieuwe creatieve tools heeft de franchisenemer de mogelijkheid om afspraken aan de klant aan te bieden in de winkel of thuis. Ideaal gelegen zo dicht mogelijk bij de klanten in het stadscentrum, draait het in deze boetiek om co-creatie. Op afspraak brengt de klant een bevoorrecht moment door met zijn Heytens-adviseur om zijn project tot leven te brengen.

Steeds meer gewaardeerde diensten

Persoonlijke ondersteuning heeft altijd centraal gestaan ​​bij het model van de specialist in op maat gemaakte raamdecoratie. Bezorgd om zijn klanten een complete service te bieden, verbetert Heytens voortdurend zijn ondersteuningsmodel.

Tegelijkertijd heeft het bijzondere jaar dat zojuist is verstreken het mogelijk gemaakt om de implementatie van deze tools te intensiveren. De franchisenemers gaan op afspraak naar de klant. Uitgerust met draagbare monsterboeken, tablets met een mediabibliotheek met talrijke projecten en betaalterminals, zorgen franchisenemers voor professionele vergaderingen en adviseren ze klanten het beste direct thuis. Begeleid door geïntegreerde installateurs die tussenkomen voor de uiteindelijke installatie, bieden de Heytens-franchisenemers de best mogelijke ondersteuning.

Heytens zoekt franchisenemers die gevoelig zijn voor de wereld van decoratie met zin voor commercie en klanttevredenheid voor de volgende regio's: ANTWERPEN, WEMMEL, SINT-PIETERS-WOLUWE, HALLE, ARLON en MECHELEN.


Reageren


250 formules

Matchen

Passende selectie

Persoonlijk

Direct contact

Gratis