Dat gezondheid de prioriteit van Delhaize is, is alom bekend. Met initiatieven als de herformulering van producten om voedzamere versies ervan aan te bieden, de lancering van de Nutri-Score of de Nutri-Boost-korting, heeft de retailer begrepen dat beter eten essentieel is om beter te leven.

Door samen te werken met een jong bedrijf als Kazidomi, dat dezelfde prioriteiten heeft, wil Delhaize de consumenten gemoedsrust geven door kwalitatieve, gezonde en duurzame producten aan te bieden die voldoen aan de behoeften en verwachtingen van haar klanten zonder dat ze alles zelf moeten controleren.

Emna Everard, oprichtster van Kazidomi, wil met haar aanbod, geselecteerd door voedingsdeskundigen, mensen helpen die beter willen consumeren en beter voor hun gezondheid willen zorgen en tegelijkertijd bekommerd zijn over hun impact op het milieu. “De authenticiteit van Delhaize en hun wil om mee te werken aan een duurzaam project dat goed is voor de gezondheid spreekt ons heel hard aan. Ondanks het duidelijke verschil in grootte hebben ze ons vanaf het begin gesteund om ons op de kaart te zetten”, legt Emna Everard uit. Daarnaast compenseert Kazidomi de CO2-uitstoot van hun activiteiten en streven ze ernaar de meest milieuvriendelijke verpakkingen te gebruiken. Dit extra element past perfect in het duurzame actieplan van Delhaize “The Lions Footprint”, waarmee het bedrijf zich inzet voor het klimaat door concrete acties uit te voeren om o.a. de CO2-uitstoot te verlagen.

Exclusief te koop bij Delhaize

Vanaf nu is een selectie van Kazidomi-producten exclusief verkrijgbaar in zes Delhaize-winkels en op Delhaize.be. De klanten zullen kunnen genieten van een bijkomend aanbod van essentiële producten voor het dagelijkse leven in hun meest natuurlijke vorm. Het aanbod van Kazidomi omvat tomatensauzen zonder toegevoegde suiker, peulvruchten zonder toegevoegd zout, pestos, tofu, superfoods, shampoo en tandpasta. Om de kwaliteit van de producten te garanderen, werkt Kazidomi nauw samen met voedingsdeskundigen.

Over Kazidomi 

Kazidomi, B Corp-gecertifieerd, is een e-shop van gezonde producten, opgericht in 2016 door Emna Everard. Emna was amper 24 jaar toen ze Kazidomi oprichtte met een eenvoudig idee: consumenten de kans geven te winkelen in een supermarkt die begaan is met hun gezondheid en de planeet, terwijl ze hun budget onder controle houden dankzij een ingenieus systeem: het jaarlijkse lidmaatschap. De site telt vandaag tienduizenden klanten en biedt meer dan 4 000 kruidenierswaren, schoonheids- en hygiëneproducten, voor thuis, voor de gezondheid (voedingssupplementen, aromatherapie, enz.) en babyproducten tegen betaalbare prijzen.

LEESTIP >>> Delhaize verstuurt de helft minder papieren folders

Praktische informatie 

Het Kazidomi-assortiment is vanaf nu verkrijgbaar in zes Delhaize-winkels in België: AD Incourt, AD Reyers, AD Merbraine, AD Waregem, AD Deinze en AD Groot-Bijgaarden. De producten zullen ook online beschikbaar zijn op Delhaize.be. 

Afhankelijk van het succes van deze test kan dit aanbod worden uitgebreid naar andere Delhaize-winkels.
Nieuws
vanbreda logo 2022.png
Wetswijziging arbeidsongevallen: ook ongevallen van uitzendkrachten opgenomen in de berekening van verzwaarde risico's Lees meer
logo vdl.png
De belastingdruk verlagen als eenmanszaak Lees meer
Heytens: een franchise gericht op op-maat-oplossingen en klanttevredenheid Lees meer
Nobi: Een Vernieuwend Franchiseconcept voor Persoonlijke Groei en Verse Voeding Lees meer
Kevin, succesvol ondernemer met hypotheek.winkel Lees meer
Artion : Expert van de week Lees meer

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

The choice is yours Net als andere websites, houden we ook van cookies. De cookies die we gebruiken dienen voornamelijk om jouw ervaring op onze website te verbeteren. We gebruiken ook cookies omdat we graag meten hoe onze website wordt bezocht. We plaatsen deze cookies alleen wanneer je voorafgaande toestemming hebt gegeven.