De medewerkers achter de winkels
Om zijn klanten in de huidige situatie zo goed mogelijk van dienst te zijn, verhoogde Delhaize de capaciteit in de distributiecentra waar de goederen worden opgeslagen voor levering aan winkels over heel België. Daarom stapten enkele van Delhaizes distributiecentra over van twee naar drie shiften. De nachtshift die in het leven werd geroepen ondersteunt de dagploegen bij het klaarzetten van de bestellingen voor de winkels.Hen helpen om België te helpen
Deze voorbereiders, interne technici en chauffeurs werken al meerdere weken erg hard om aan de hogere vraag te beantwoorden die ontstond doordat de verkoop van bepaalde producten onnodig steeg. Natuurlijk wil Delhaize hen steunen door het hen zo gemakkelijk mogelijk te maken. Daarom werd er besloten om hen de mogelijkheid te geven om hun basisboodschappen op hun werkplek te doen. Delhaize biedt hen een selectie van essentiële producten aan zoals rijst, suiker, toiletpapier,...Delhaize dankt ieder van zijn medewerkers alsook de aangesloten winkels en hun teams om de Belgen in deze bijzondere tijden van dienst te zijn.
LEESTIP >>> Delhaize en Colruyt Group verenigen hun krachten tijdens coronacrisis om boodschappen van het ziekenhuispersoneel te leveren nabij de werkplek
Nieuws
Vanaf 2027 telt elke minuut: verplichte tijdsregistratie voor elke Belgische onderneming
Lees meer
The Human firewall - sleutel tot een cyberveilige onderneming
Lees meer
De 4 seizoenen van Winsol: Waarom deze Belgische gevestigde waarde blijft groeien na bijna 150 jaar
Lees meer
De opkomst van de Boutique Club: Hoe BeweegCoach het gat vult tussen budget en personal training, mét succes
Lees meer
Wijziging samenstelling directiecomité Delhaize
Lees meer
Opening nieuw McDonald’s restaurant in Torhout
Lees meer