De medewerkers achter de winkels
Om zijn klanten in de huidige situatie zo goed mogelijk van dienst te zijn, verhoogde Delhaize de capaciteit in de distributiecentra waar de goederen worden opgeslagen voor levering aan winkels over heel België. Daarom stapten enkele van Delhaizes distributiecentra over van twee naar drie shiften. De nachtshift die in het leven werd geroepen ondersteunt de dagploegen bij het klaarzetten van de bestellingen voor de winkels.Hen helpen om België te helpen
Deze voorbereiders, interne technici en chauffeurs werken al meerdere weken erg hard om aan de hogere vraag te beantwoorden die ontstond doordat de verkoop van bepaalde producten onnodig steeg. Natuurlijk wil Delhaize hen steunen door het hen zo gemakkelijk mogelijk te maken. Daarom werd er besloten om hen de mogelijkheid te geven om hun basisboodschappen op hun werkplek te doen. Delhaize biedt hen een selectie van essentiële producten aan zoals rijst, suiker, toiletpapier,...Delhaize dankt ieder van zijn medewerkers alsook de aangesloten winkels en hun teams om de Belgen in deze bijzondere tijden van dienst te zijn.
LEESTIP >>> Delhaize en Colruyt Group verenigen hun krachten tijdens coronacrisis om boodschappen van het ziekenhuispersoneel te leveren nabij de werkplek
Nieuws

Recht op deconnectie: wat moeten werkgevers doen?
Lees meer

Provisie voor het vakantiegeld van werknemers in 2025
Lees meer
Het inspirerende traject van Morgan bij Kiabi: van werknemer tot franchisenemer
Lees meer
Geen vergunning voor Jumbo in Roeselare, wel in Dilsen
Lees meer
Nieuwe Belchicken opent op Koning Astridplein in Antwerpen
Lees meer
Heropening Carrefour Market Zulte: “Duurzame make-over van vloer over koelsysteem tot verwarming”
Lees meer