Brut Shop, de joint venture die door Carrefour en Brut, gespecialiseerd in de productie van videofilmpjes op sociale media, in het leven werd geroepen, "zal gebruikers in staat stellen online aankopen te doen door deel te nemen aan video-evenementen die live worden gestreamd op sociale media”, aldus de Franse pers.
De samenwerking tussen de twee bedrijven komt niet geheel onverwacht: live shopping wordt namelijk steeds belangrijker in onze consumptiemaatschappij. Bovendien zijn sociale media uitgegroeid tot volwaardige verkoopkanalen.
LEESTIP >>> ShipTo, de personal shopperdienst van Carrefour België, nu ook beschikbaar in Namen en voor het eerst in maritieme levering
Brut heeft een publiek van 14 miljoen gebruikers per dag en beweert zelfs 100% van de 18-34-jarigen te bereiken. Dit is een kans voor Carrefour om zijn onlineverkoop te boosten, maar ook om zijn serviceaanbod uit te breiden voor de merken die het verkoopt.
De samenwerking tussen de twee bedrijven komt niet geheel onverwacht: live shopping wordt namelijk steeds belangrijker in onze consumptiemaatschappij. Bovendien zijn sociale media uitgegroeid tot volwaardige verkoopkanalen.
LEESTIP >>> ShipTo, de personal shopperdienst van Carrefour België, nu ook beschikbaar in Namen en voor het eerst in maritieme levering
Brut heeft een publiek van 14 miljoen gebruikers per dag en beweert zelfs 100% van de 18-34-jarigen te bereiken. Dit is een kans voor Carrefour om zijn onlineverkoop te boosten, maar ook om zijn serviceaanbod uit te breiden voor de merken die het verkoopt.
Nieuws
Voor welke aspecten kan u best expertise gebruiken bij het starten van uw franchise zaak
Lees meer
Is het nu een geschikt moment om te ondernemen met een franchise concept
Lees meer
Leonidas boekt derde jaar op rij recordomzet
Lees meer
Neem deel aan de Virtual Experience Call van Snap Fitness op dinsdag, 19 november
Lees meer
Heropening Spar Zammel op donderdag, 31 oktober
Lees meer
Group Bruno is dringend op zoek naar 80 nieuwe medewerkers om de Bruno Famiglia te versterken
Lees meer