Brut Shop, de joint venture die door Carrefour en Brut, gespecialiseerd in de productie van videofilmpjes op sociale media, in het leven werd geroepen, "zal gebruikers in staat stellen online aankopen te doen door deel te nemen aan video-evenementen die live worden gestreamd op sociale media”, aldus de Franse pers.

De samenwerking tussen de twee bedrijven komt niet geheel onverwacht: live shopping wordt namelijk steeds belangrijker in onze consumptiemaatschappij. Bovendien zijn sociale media uitgegroeid tot volwaardige verkoopkanalen.

LEESTIP >>> ShipTo, de personal shopperdienst van Carrefour België, nu ook beschikbaar in Namen en voor het eerst in maritieme levering

Brut heeft een publiek van 14 miljoen gebruikers per dag en beweert zelfs 100% van de 18-34-jarigen te bereiken. Dit is een kans voor Carrefour om zijn onlineverkoop te boosten, maar ook om zijn serviceaanbod uit te breiden voor de merken die het verkoopt.
Nieuws
depositphotos_21132731_m 2015.jpg
Voor welke aspecten kan u best expertise gebruiken bij het starten van uw franchise zaak Lees meer
depositphotos_21132731_m 2015.jpg
Is het nu een geschikt moment om te ondernemen met een franchise concept Lees meer
Het inspirerende traject van Morgan bij Kiabi: van werknemer tot franchisenemer Lees meer
Geen vergunning voor Jumbo in Roeselare, wel in Dilsen Lees meer
Nieuwe Belchicken opent op Koning Astridplein in Antwerpen Lees meer
Heropening Carrefour Market Zulte: “Duurzame make-over van vloer over koelsysteem tot verwarming” Lees meer

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

We hebben uw goedkeuring nodig Wij houden van cookies. Deze cookies zijn nodig om uw ervaring nog persoonlijker te maken. Ze slaan geen persoonsgegevens op. Vindt u dit Ok?