Albert Heijn boort een nieuwe markt aan. De nieuwe bezorgdienst Albert Heijn op t werk richt zich op bedrijven, zelfstandigen en ondernemers. Het gaat om bedrijfsaankopen, die kunnen gefactureerd worden. De dienst richt zich voor alle duidelijkheid niet op werknemers die hun boodschappen op kantoor willen laten leveren, maar op ondernemers en zelfstandigen zelf.
De supermarktketen biedt de dienst aan dezelfde voorwaarden en prijzen aan als voor consumenten: een bezorgkost van 5 euro en een minimum aankoopbedrag van 50 euro. Wie online bestelt, krijgt de boodschappen de dag erna aan de deur geleverd. Raf Van den Heuvel, general manager van Albert Heijn België: Met deze propositie boren we nieuw marktpotentieel aan. De zakelijke markt is een uit de kluiten gewassen markt in Vlaanderen: we zijn een regio van KMOs, zelfstandige ondernemers en vrije beroepers. Dat stuk van de markt gaan we vanaf nu goed bedienen met performante leverdienst.”
LEESTIP >>> Albert Heijn wil minimaal 2.000 elektrische laadpunten voorzien
Om de groei op de online markt mogelijk te maken, opende Albert Heijn eind vorig jaar een achtste Home Shop Center in Roosendaal. De boodschappen die Albert Heijn België bij particulieren en zakelijke klanten levert, worden verwerkt in de centra in Eindhoven en Roosendaal.
De supermarktketen biedt de dienst aan dezelfde voorwaarden en prijzen aan als voor consumenten: een bezorgkost van 5 euro en een minimum aankoopbedrag van 50 euro. Wie online bestelt, krijgt de boodschappen de dag erna aan de deur geleverd. Raf Van den Heuvel, general manager van Albert Heijn België: Met deze propositie boren we nieuw marktpotentieel aan. De zakelijke markt is een uit de kluiten gewassen markt in Vlaanderen: we zijn een regio van KMOs, zelfstandige ondernemers en vrije beroepers. Dat stuk van de markt gaan we vanaf nu goed bedienen met performante leverdienst.”
LEESTIP >>> Albert Heijn wil minimaal 2.000 elektrische laadpunten voorzien
Om de groei op de online markt mogelijk te maken, opende Albert Heijn eind vorig jaar een achtste Home Shop Center in Roosendaal. De boodschappen die Albert Heijn België bij particulieren en zakelijke klanten levert, worden verwerkt in de centra in Eindhoven en Roosendaal.
Nieuws
Voor welke aspecten kan u best expertise gebruiken bij het starten van uw franchise zaak
Lees meer
Is het nu een geschikt moment om te ondernemen met een franchise concept
Lees meer
Franchise.be bedankt jullie voor jullie vertrouwen in 2025
Lees meer
Tom&Co : Franchise in de kijker
Lees meer
De 4 seizoenen van Winsol: Waarom deze Belgische gevestigde waarde blijft groeien na bijna 150 jaar
Lees meer
De opkomst van de Boutique Club: Hoe BeweegCoach het gat vult tussen budget en personal training, mét succes
Lees meer