Albert Heijn boort een nieuwe markt aan. De nieuwe bezorgdienst Albert Heijn op t werk richt zich op bedrijven, zelfstandigen en ondernemers. Het gaat om bedrijfsaankopen, die kunnen gefactureerd worden. De dienst richt zich voor alle duidelijkheid niet op werknemers die hun boodschappen op kantoor willen laten leveren, maar op ondernemers en zelfstandigen zelf.

De supermarktketen biedt de dienst aan dezelfde voorwaarden en prijzen aan als voor consumenten: een bezorgkost van 5 euro en een minimum aankoopbedrag van 50 euro. Wie online bestelt, krijgt de boodschappen de dag erna aan de deur geleverd. Raf Van den Heuvel, general manager van Albert Heijn België: Met deze propositie boren we nieuw marktpotentieel aan. De zakelijke markt is een uit de kluiten gewassen markt in Vlaanderen: we zijn een regio van KMOs, zelfstandige ondernemers en vrije beroepers. Dat stuk van de markt gaan we vanaf nu goed bedienen met performante leverdienst.”

LEESTIP >>> Albert Heijn wil minimaal 2.000 elektrische laadpunten voorzien

Om de groei op de online markt mogelijk te maken, opende Albert Heijn eind vorig jaar een achtste Home Shop Center in Roosendaal. De boodschappen die Albert Heijn België bij particulieren en zakelijke klanten levert, worden verwerkt in de centra in Eindhoven en Roosendaal.

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

The choice is yours Net als andere websites, houden we ook van cookies. De cookies die we gebruiken dienen voornamelijk om jouw ervaring op onze website te verbeteren. We gebruiken ook cookies omdat we graag meten hoe onze website wordt bezocht. We plaatsen deze cookies alleen wanneer je voorafgaande toestemming hebt gegeven.