Otacos, leider in een sterk groeiende markt

Het Otacos-netwerk, gepositioneerd in een zeer bloeiende markt, kende jarenlang de meest succesvolle expansie in zijn sector. De ontwikkeling van het merk vindt voornamelijk plaats in Europa, waar het merk nu ongeveer 1.000 medewerkers heeft en jaarlijks meer dan 10 miljoen maaltijden wordt geserveerd.

De French Tacos (Franse taco's), de antipode van de Mexicaanse taco, is het product bij uitstek van het merk. Het idee om snelle en traditionele Franse gerechten te combineren door een uniek Frans tintje aan recepten te geven, heeft veel consumenten in Frankrijk en daarbuiten veroverd. Deze aantrekkelijkheid werd onlangs nog eens bevestigd met de opening van drie nieuwe verkooppunten, waaronder één in Tarbes, in het zuidwesten van Frankrijk, en de twee andere vestigingen op Belgisch grondgebied, met name in Charleroi en in Doornik.

LEES >>> O'Tacos trekt veel publiek voor de opening van zijn nieuwe franchise in Bastogne

Tegenwoordig is O'tacos een echt alternatief voor klassiek fastfood. Het concept en de smaak worden door zijn miljoenen fans geprezen op sociale netwerken waar het merk erg aanwezig is.
Nieuws
depositphotos_21132731_m 2015.jpg
Voor welke aspecten kan u best expertise gebruiken bij het starten van uw franchise zaak Lees meer
depositphotos_21132731_m 2015.jpg
Is het nu een geschikt moment om te ondernemen met een franchise concept Lees meer
Opening van CAVAVIN in Brussel Schuman Lees meer
ixina: innovatie en duurzaamheid in de keukensector Lees meer
Overname Veritas gaat niet door Lees meer
Cirusso Art opent nieuwe tattooshop in Gent Lees meer

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

We hebben uw goedkeuring nodig Wij houden van cookies. Deze cookies zijn nodig om uw ervaring nog persoonlijker te maken. Ze slaan geen persoonsgegevens op. Vindt u dit Ok?