Otacos, leider in een sterk groeiende markt
Het Otacos-netwerk, gepositioneerd in een zeer bloeiende markt, kende jarenlang de meest succesvolle expansie in zijn sector. De ontwikkeling van het merk vindt voornamelijk plaats in Europa, waar het merk nu ongeveer 1.000 medewerkers heeft en jaarlijks meer dan 10 miljoen maaltijden wordt geserveerd.De French Tacos (Franse taco's), de antipode van de Mexicaanse taco, is het product bij uitstek van het merk. Het idee om snelle en traditionele Franse gerechten te combineren door een uniek Frans tintje aan recepten te geven, heeft veel consumenten in Frankrijk en daarbuiten veroverd. Deze aantrekkelijkheid werd onlangs nog eens bevestigd met de opening van drie nieuwe verkooppunten, waaronder één in Tarbes, in het zuidwesten van Frankrijk, en de twee andere vestigingen op Belgisch grondgebied, met name in Charleroi en in Doornik.
LEES >>> O'Tacos trekt veel publiek voor de opening van zijn nieuwe franchise in Bastogne
Tegenwoordig is O'tacos een echt alternatief voor klassiek fastfood. Het concept en de smaak worden door zijn miljoenen fans geprezen op sociale netwerken waar het merk erg aanwezig is.
Nieuws

Voor welke aspecten kan u best expertise gebruiken bij het starten van uw franchise zaak
Lees meer

Is het nu een geschikt moment om te ondernemen met een franchise concept
Lees meer
Het inspirerende traject van Morgan bij Kiabi: van werknemer tot franchisenemer
Lees meer
Geen vergunning voor Jumbo in Roeselare, wel in Dilsen
Lees meer
Nieuwe Belchicken opent op Koning Astridplein in Antwerpen
Lees meer
Heropening Carrefour Market Zulte: “Duurzame make-over van vloer over koelsysteem tot verwarming”
Lees meer