Huismerkproducten

Vanaf vandaag toont Albert Heijn de Nutri-Score van 6000 huismerkproducten op de elektronische prijskaartjes in de winkels, en in de app en op de website. Het is een volgende stap in de introductie van het keuzelabel: in de komende maanden wil de retailer de Nutri-score ook aanbrengen op de verpakking van zijn eigenmerkproducten.

Nutri-Score geeft met een kleur en lettercode aan welke producten binnen een productgroep gezonder zijn dan andere. Het label werd al in diverse Europese landen (waaronder België, Spanje,  Duitsland en Frankrijk) geïntroduceerd. Ook Nederland heeft gekozen voor het logo, en de verwachting is dat het later dit jaar ook officieel landelijk gebruikt zal worden.

LEESTIP >>> Albert Heijn breidt bezorggebied thuisleverdienst opnieuw uit

“Met Albert Heijn willen we samen beter eten bereikbaar maken. Voor iedereen. En een gezonde leefstijl is belangrijker dan ooit”, zegt algemeen directeur Marit van Egmond. “Daarom zijn wij al langere tijd groot voorstander van de invoering van Nutri-Score. We zijn ervan overtuigd dat dit voedselkeuzelogo onze klanten helpt een gezondere keuze te maken.”
Nieuws
Geoconsulting Simonet
De kunst van het transformeren en rendabel maken van uw bestaande verkooppunten Lees meer
recruitment franchise be.png
Wat mag een goede lead van een gekwalificeerde Franchisekandidaat kosten? Lees meer
Ook Kiabi gaat van start met retailmedia Lees meer
s.Oliver Group publiceert eerste duurzaamheidsverslag Lees meer
GEOX plant bijkomende winkels in België Lees meer
Vernieuwde Carrefour Market Mariakerke in Oostende is duurzaam en klanthartelijk van vloer tot gevel Lees meer

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

We hebben uw goedkeuring nodig Wij houden van cookies. Deze cookies zijn nodig om uw ervaring nog persoonlijker te maken. Ze slaan geen persoonsgegevens op. Vindt u dit Ok?