Adopt - Juli/Augustus/September 2022

Nieuwe Proxy Delhaize Franchise in Hove opent vandaag haar deuren

Vandaag opent de nieuwe Proxy Delhaize Hove haar deuren voor de klanten. De opening past in de strategie van Delhaize België waarbij de voortdurende uitbreiding en vervollediging van het winkelnetwerk een belangrijke pijler is. Delhaize wil haar klanten immers dichtbij een winkel aanbieden die voldoet aan alle moderne eisen en aan de wekelijkse- en dagelijkse aankoopbehoeften van de klanten.

De dienstverlening aan de klanten en de praktische toepassingen voor iedere dag zijn bovendien verbeterd door middel van enkele innovaties. Klanten kunnen vlotter door de verschillende rayons en ervaren zo het grootste winkelcomfort. Het assortiment is uitgebreid met nieuwe specialiteiten uit de hele wereld, glutenvrije producten, enz. Met andere woorden, in de nieuwe Proxy Delhaize Hove staan de klant en beleving centraal.

Vandaag opent Proxy Delhaize Hove voor het eerst haar deuren voor het publiek.

“Licht, ruimte, inspiratie via een uitgebreid assortiment van kwaliteitsvolle en gezonde producten, proximiteit, service en winkelcomfort zijn de kernwoorden van Proxy Delhaize Hove . Met deze nieuwe winkel willen we Delhaize nog dichter bij onze klanten brengen. Onze winkel speelt immers in op de verwachtingen van onze klanten: wij bieden een hoogstaand en inspirerend aanbod van voedingsproducten en tegelijk nabijheid in alle betekenissen van het woord,” zegt Van Hecke Stephan , de zelfstandige uitbater. Ons land beschikt vandaag over een sterk netwerk van 249 Proxy winkels.

LEESTIP >>> 88% meer mobiele betalingen sinds de Covid-crisis

Proxy Delhaize Hove in enkele cijfers

  • 17 medewerkers
  • 503 m² verkoopoppervlakte
  • 8000 producten
  • 2 kassa’s  

Nog aangenamer winkelen dankzij innovaties

Om de dagelijkse boodschappen gemakkelijk, aangenaam en ontspannend te maken, heeft Delhaize alle registers opengetrokken. Het nieuwe Proxy-winkelconcept wordt vooral gekenmerkt door ruime gangpaden, sfeervolle verlichting, warm kleurgebruik en een aanbod dat gemak resoluut centraal wil stellen. Een heldere en eenvoudige filosofie vormt de basis voor de nieuwe ontwikkelingen: de klant in het centrum zetten van alle aandacht, want “Mee met ’t leven” betekent in de eerste plaats een antwoord vinden op maat van de behoefte van elke klant.


Reageren


250 formules

Matchen

Passende selectie

Persoonlijk

Direct contact

Gratis