Waarden uitdragen

Naast een nieuw logo krijgt Burger King volledig nieuwe verpakkingen, merchandising, menukaarten, uniformen voor de medewerkers, inrichting van de restaurants en marketingtools. In de nieuwe visuele identiteit staan natuurlijke ingrediënten centraal.

De modernere look moet "de waarden van Burger King op een meer authentieke manier naar voor brengen", luidt het in een persbericht. De hamburgerketen wil dan ook werk maken van het vervangen van kunstmatige additieven in zijn producten, zonder evenwel te raken aan de smaak.

“De nieuwe visuele stijl reflecteert helemaal waar we voor staan: lekkere, authentieke gerechten in een gezellig en speels kader. Onze visuele identiteit is een van de belangrijkste instrumenten om te laten zien wie we zijn en wat we belangrijk vinden”, zegt  Kevin Derycke, CEO bij Burger Brands Belgium.

Het nieuwe design zal vanaf begin dit jaar geïntroduceerd worden in alle restaurants van de keten. Op het eerste Belgische restaurant in de nieuwe kleuren, is het  wel nog wachten tot de zomer.
Nieuws
depositphotos_21132731_m 2015.jpg
Voor welke aspecten kan u best expertise gebruiken bij het starten van uw franchise zaak Lees meer
depositphotos_21132731_m 2015.jpg
Is het nu een geschikt moment om te ondernemen met een franchise concept Lees meer
Carré d’artistes Nederland: Interview met Camilla Meurer Lees meer
Vanden Borre Kitchen opent nieuwe winkel in Verviers Lees meer
Atelier 11 : Franchise in de kijker Lees meer
De goede redenen om voor Heytens te kiezen als franchise Lees meer

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

We hebben uw goedkeuring nodig Wij houden van cookies. Deze cookies zijn nodig om uw ervaring nog persoonlijker te maken. Ze slaan geen persoonsgegevens op. Vindt u dit Ok?