Opleiding en ondersteuning

Maxim volgde eerst een opleiding van zes maanden in de studio van Roeselare. Hij leerde meer over de verschillende tattoo-stijlen, de artiesten, de organisatie en administratie van een zaak en hoe alles in zijn werk gaat. Sandy en de andere werknemers volgden hem op en gaven hem alle nodige ondersteuning tot hij er klaar voor was. Toen werd de stap gezet om de tweede studio te openen als franchise. Wekelijks werd hij nog steeds opgevolgd op een vaste dag opdat er werd nagekeken of alles goed ging. Er was dus constant iemand beschikbaar die hem te hulp kon schieten indien hij met vragen zat of er iets niet werkte. Maxim apprecieerde deze ondersteuning en de adviezen enorm.

Er zijn nog steeds maandelijkse franchisebijeenkomsten waar een onderwerp nader wordt besproken. De franchisenemers mogen zelf onderwerpen aanbrengen en om meer duidelijkheid vragen. Ook wanneer ze met een probleem zitten, gaan ze zo snel mogelijk rond een tafel zitten en het probleem bekijken, aanpakken en oplossen. De ondersteuning van Inksane wordt dus constant gegarandeerd.  

LEESTIP >>> Inksane, een franchise in de artistieke wereld

Geen moment spijt

“Ik zat niet echt met twijfels aangezien ik het meteen een interessant avontuur vond. Als buitenstaander kwam ik in een wereld terecht waar ik op dat moment nog heel weinig van wist. Maar als je eenmaal besluit om in het verhaal te gaan, word je in een gansnieuwe omgeving ondergedompeld met heel interessante en creatieve mensen. Dit boost ook je eigen creativiteit. Het is echt boeiend om te kunnen werken in een baan die altijd goed voelt. Je helpt ook mensen en wordt vaak bedankt en gewaardeerd voor je werk. Als een klant blij is met zijn of haar tatoeage, is mijn dag of zelfs mijn week meteen gemaakt. Ik heb er nog geen moment, echt letterlijk geen enkel moment, spijt van gehad dat ik franchisenemer van Inksane ben geworden.”

Vertrouwen in uw zaak en klanten

“Wij hebben deze studio net voor de uitbraak van de coronacrisis geopend. Vier maanden na de opening moesten wij de zaak sluiten vanwege de lockdownmaatregelen. Hoewel het natuurlijk eng was, heb ik er altijd vertrouwen in gehad dat alles goed zou komen. Inksane is namelijk een sterke naam, met een solide reputatie bij de klanten. Er is nooit een moment van paniek geweest aangezien we erop rekenden dat de klanten zouden terugkomen na de heropening. Samen met het hele team hebben we voortdurend hard gewerkt om deze verbinding met onze klanten te behouden. Ik denk dat dat ons sterk verhaal is geweest. Ondanks de gedwongen sluiting van de studio, konden we toch doorgaan met het entertainen van klanten via sociale media zodat ze onze naam niet zouden vergeten. Op deze manier, door goede service en oprechte zorg en empathie voor onze klanten, blijven zij zeer tevreden en blijven ze terugkomen met vrienden of familie.”

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

The choice is yours Net als andere websites, houden we ook van cookies. De cookies die we gebruiken dienen voornamelijk om jouw ervaring op onze website te verbeteren. We gebruiken ook cookies omdat we graag meten hoe onze website wordt bezocht. We plaatsen deze cookies alleen wanneer je voorafgaande toestemming hebt gegeven.