Het netwerk had dit nieuwe concept geïmplementeerd dat zich onderscheidt door een eigentijdse en esthetische gevel, met het logo, in puur wit, 's nachts verlicht, op een groene achtergrond, die opvalt door elegantie. 

Ook het interieur is volledig opnieuw ontworpen met als doel een antwoord te bieden dat meer aansluit bij de verwachtingen en wensen van de huidige consument. Het concept is ook perfect geïntegreerd in hun digitaal bezoek, want vandaag de dag hebben steeds meer consumenten al kennis van het merk vóór hun bezoek aan de winkel. Het was daarom absoluut noodzakelijk dat ze konden herontdekken wat ze konden waarnemen via de verschillende manieren van communiceren van Mobalpa.
Nieuws
sodalis logo.png
Verhoging maximale waarde maaltijdcheque vanaf 2026 Lees meer
STILAN Veilig Werkenvakantie 1 400X250
Veilig werken op vakantie Lees meer
Engel & Völkers: internationaal vastgoedmerk met lokale verankering Lees meer
Carrefour Express Georges Henri in Sint-Lambrechts-Woluwe is weer open: “Alsof je een gloednieuwe winkel binnenwandelt” Lees meer
s.Oliver : Franchise in de kijker Lees meer
Retail Projects : Expert van de week Lees meer

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

We hebben uw goedkeuring nodig Wij houden van cookies. Deze cookies zijn nodig om uw ervaring nog persoonlijker te maken. Ze slaan geen persoonsgegevens op. Vindt u dit Ok?