Schrijf u GRATIS in voor de virtuele keukenbeurs

Het franchisenetwerk van Mobalpa blijft de gevels van zijn winkels moderniseren

De verkooppunten van het Mobalpa-netwerk, specialisten in keuken en interieur, gaan het hele jaar door met het moderniseren van hun gevels met het nieuwe logo en het nieuwe charter van het merk.

Het netwerk had dit nieuwe concept geïmplementeerd dat zich onderscheidt door een eigentijdse en esthetische gevel, met het logo, in puur wit, 's nachts verlicht, op een groene achtergrond, die opvalt door elegantie. 

Ook het interieur is volledig opnieuw ontworpen met als doel een antwoord te bieden dat meer aansluit bij de verwachtingen en wensen van de huidige consument. Het concept is ook perfect geïntegreerd in hun digitaal bezoek, want vandaag de dag hebben steeds meer consumenten al kennis van het merk vóór hun bezoek aan de winkel. Het was daarom absoluut noodzakelijk dat ze konden herontdekken wat ze konden waarnemen via de verschillende manieren van communiceren van Mobalpa.


Reageren


250 formules

Matchen

Passende selectie

Persoonlijk

Direct contact

Gratis