Het netwerk had dit nieuwe concept geïmplementeerd dat zich onderscheidt door een eigentijdse en esthetische gevel, met het logo, in puur wit, 's nachts verlicht, op een groene achtergrond, die opvalt door elegantie.
Ook het interieur is volledig opnieuw ontworpen met als doel een antwoord te bieden dat meer aansluit bij de verwachtingen en wensen van de huidige consument. Het concept is ook perfect geïntegreerd in hun digitaal bezoek, want vandaag de dag hebben steeds meer consumenten al kennis van het merk vóór hun bezoek aan de winkel. Het was daarom absoluut noodzakelijk dat ze konden herontdekken wat ze konden waarnemen via de verschillende manieren van communiceren van Mobalpa.
Ook het interieur is volledig opnieuw ontworpen met als doel een antwoord te bieden dat meer aansluit bij de verwachtingen en wensen van de huidige consument. Het concept is ook perfect geïntegreerd in hun digitaal bezoek, want vandaag de dag hebben steeds meer consumenten al kennis van het merk vóór hun bezoek aan de winkel. Het was daarom absoluut noodzakelijk dat ze konden herontdekken wat ze konden waarnemen via de verschillende manieren van communiceren van Mobalpa.
Nieuws

Blijf in the (k)now: schrijf je in voor de nieuwe seminariereeks van Vandelanotte
Lees meer

Verhoging maximale waarde maaltijdcheque vanaf 2026
Lees meer
Gedreven AI-ondernemer Thomas Van de Walle stapt in AI-franchise Valenta.io
Lees meer
Domino’s pizza: een bijzonder sterke franchiseformule met ruimte voor ondernemerschap
Lees meer
Engel & Völkers: internationaal vastgoedmerk met lokale verankering
Lees meer
Carrefour Express Georges Henri in Sint-Lambrechts-Woluwe is weer open: “Alsof je een gloednieuwe winkel binnenwandelt”
Lees meer