Het netwerk had dit nieuwe concept geïmplementeerd dat zich onderscheidt door een eigentijdse en esthetische gevel, met het logo, in puur wit, 's nachts verlicht, op een groene achtergrond, die opvalt door elegantie.
Ook het interieur is volledig opnieuw ontworpen met als doel een antwoord te bieden dat meer aansluit bij de verwachtingen en wensen van de huidige consument. Het concept is ook perfect geïntegreerd in hun digitaal bezoek, want vandaag de dag hebben steeds meer consumenten al kennis van het merk vóór hun bezoek aan de winkel. Het was daarom absoluut noodzakelijk dat ze konden herontdekken wat ze konden waarnemen via de verschillende manieren van communiceren van Mobalpa.
Ook het interieur is volledig opnieuw ontworpen met als doel een antwoord te bieden dat meer aansluit bij de verwachtingen en wensen van de huidige consument. Het concept is ook perfect geïntegreerd in hun digitaal bezoek, want vandaag de dag hebben steeds meer consumenten al kennis van het merk vóór hun bezoek aan de winkel. Het was daarom absoluut noodzakelijk dat ze konden herontdekken wat ze konden waarnemen via de verschillende manieren van communiceren van Mobalpa.
Nieuws
Hoe jouw ervan verzekeren dat jouw website voldoet aan de laatste privacywetgeving en de privacy van jouw bezoekers beschermt?
Lees meer
Het toegenomen belang van een tijdige btw-aangifte
Lees meer
Artion haalt 1,4 miljoen op voor miskend risico: “Wanneer keuringen niet in orde zijn, lopen de risico’s aanzienlijk op”
Lees meer
Uw wens realiseren om Carrefour franchisenemer te worden
Lees meer
Heytens helpt zijn franchisenemers bij de vernieuwing van hun winkels
Lees meer
Joyn : Expert van de week
Lees meer