Het netwerk had dit nieuwe concept geïmplementeerd dat zich onderscheidt door een eigentijdse en esthetische gevel, met het logo, in puur wit, 's nachts verlicht, op een groene achtergrond, die opvalt door elegantie. 

Ook het interieur is volledig opnieuw ontworpen met als doel een antwoord te bieden dat meer aansluit bij de verwachtingen en wensen van de huidige consument. Het concept is ook perfect geïntegreerd in hun digitaal bezoek, want vandaag de dag hebben steeds meer consumenten al kennis van het merk vóór hun bezoek aan de winkel. Het was daarom absoluut noodzakelijk dat ze konden herontdekken wat ze konden waarnemen via de verschillende manieren van communiceren van Mobalpa.
Nieuws
VDL BTW Aangifte
Programmawet eindelijk gestemd: welke fiscale gevolgen heeft dit voor jou? Lees meer
Vanbreda Bestuurderaansprakelijkheid
Bestuurdersaansprakelijkheid: waar moet je rekening mee houden wanneer je optreedt als bestuurder? Lees meer
Winkels binnenkort 7 dagen per week en tot 21 uur open Lees meer
Shopping Gent Zuid sluit op 31 juli Lees meer
Monop’ maakt Belgisch debuut in Bergen Lees meer
STILAN : Expert van de week Lees meer

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

We hebben uw goedkeuring nodig Wij houden van cookies. Deze cookies zijn nodig om uw ervaring nog persoonlijker te maken. Ze slaan geen persoonsgegevens op. Vindt u dit Ok?