“Nu de economie weer in een stroomversnelling komt en er meer mensen aan het werk zijn, merken we terug de vraag om ook s nachts weer open te gaan” zegt Giuliano Bruno, zaakvoerder van Group Bruno. “Er zijn tijdens de nacht immers veel mensen aan het werk en ook zij verdienen een goede service”.

“Uiteraard blijven we extra aandacht hebben voor hygiëne zowel voor klanten als personeel. We volgen ook steeds de maatregelen die opgelegd worden door de overheden en passen aan wanneer nodig. Zoals de verkoop van verse voedingswaren en alcohol op bepaalde uren en de mogelijkheid van het ter plaatse consumeren. De regels hierrond veranderen voortdurend dus moeten we alert blijven” aldus Giuliano Bruno.

LEESTIP >>> Group Bruno opent de eerste Bruno Green elektrische laadpaal in hun Service Station in Maasmechelen

Over Group Bruno

Group Bruno werd opgericht in 1988 door de broers Angelo en Giuliano Bruno en beheert een netwerk van 22 Service Stations & Foodcorners in Limburg. De groep telt 500 medewerkers en had in 2019 een geconsolideerde jaaromzet van 205 miljoen euro. Bruno is ook shirtsponsor van KRC Genk.

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

The choice is yours Net als andere websites, houden we ook van cookies. De cookies die we gebruiken dienen voornamelijk om jouw ervaring op onze website te verbeteren. We gebruiken ook cookies omdat we graag meten hoe onze website wordt bezocht. We plaatsen deze cookies alleen wanneer je voorafgaande toestemming hebt gegeven.