Het project omvat de volledige afbraak van het huidige bestaande gebouw, de huidige carwash en de naastliggende woning. Vervolgens wordt een nieuw gebouw en carwash gebouwd op het perceel van ca. 39 are. Op het pompeneiland wordt een bijkomende pomp voorzien waardoor de klanten sneller kunnen tanken en het wachten nog meer beperkt zal worden.

De nieuwe Bruno Foodcorner zal een totale oppervlakte krijgen van 430 m² en voorzien van alle nieuwe comfort waaronder een roterende pizzaoven van Italiaanse topkwaliteit. Hierdoor stijgt de capaciteit naar 200 pizzas per uur.
LEESTIP >>> Group Bruno opent vanaf 1 juni weer al haar Bruno Foodcorners dag en nacht, 7 dagen op 7
Deze nieuwbouw past in de vernieuwingsoperatie van Group Bruno. Een make-over van de bestaande stations en een nieuwbouw voor de oudere vestigingen. De sluiting van de Bruno Foodcorner is voorzien voor volgende maand. Tegen november 2021 verwachten wij de shop terug te openen. Het gaat om een totale investering door Group Bruno van 3 miljoen euro. Er zullen dan in totaal 17 voltijdse medewerkers aan de slag kunnen waaronder ook jobstudenten en flexi-jobs.
Over Group Bruno: Group Bruno werd opgericht in 1988 door de broers Angelo en Giuliano Bruno en beheert een netwerk van 22 Service Stations & Foodcorners in Limburg. De groep telt 500 medewerkers en had in 2020 een geconsolideerde jaaromzet van 205 miljoen euro. Bruno is ook shirtsponsor van KRC Genk.
LEESTIP >>> Group Bruno opent vanaf 1 juni weer al haar Bruno Foodcorners dag en nacht, 7 dagen op 7
Deze nieuwbouw past in de vernieuwingsoperatie van Group Bruno. Een make-over van de bestaande stations en een nieuwbouw voor de oudere vestigingen. De sluiting van de Bruno Foodcorner is voorzien voor volgende maand. Tegen november 2021 verwachten wij de shop terug te openen. Het gaat om een totale investering door Group Bruno van 3 miljoen euro. Er zullen dan in totaal 17 voltijdse medewerkers aan de slag kunnen waaronder ook jobstudenten en flexi-jobs.
Over Group Bruno: Group Bruno werd opgericht in 1988 door de broers Angelo en Giuliano Bruno en beheert een netwerk van 22 Service Stations & Foodcorners in Limburg. De groep telt 500 medewerkers en had in 2020 een geconsolideerde jaaromzet van 205 miljoen euro. Bruno is ook shirtsponsor van KRC Genk.
Nieuws

Voor welke aspecten kan u best expertise gebruiken bij het starten van uw franchise zaak
Lees meer

Is het nu een geschikt moment om te ondernemen met een franchise concept
Lees meer
Het inspirerende traject van Morgan bij Kiabi: van werknemer tot franchisenemer
Lees meer
Geen vergunning voor Jumbo in Roeselare, wel in Dilsen
Lees meer
Nieuwe Belchicken opent op Koning Astridplein in Antwerpen
Lees meer
Heropening Carrefour Market Zulte: “Duurzame make-over van vloer over koelsysteem tot verwarming”
Lees meer