De restaurants zijn zeer succesvol. Voor de twee etablissementen is geen reclame gemaakt, behalve via mond-tot-mondreclame, en toch is het cliƫnteel in zeer korte tijd sterk toegenomen. Ondanks een opening tijdens de coronacrisis en de komende energiecrisis, zijn de twee etablissementen nog nooit zo snel volgeboekt geweest. Klanten weten dat ze goed zullen eten, goed bediend zullen worden en dat de sfeer er gezellig is.

Om dichter bij de klanten te komen en deze unieke ervaring aan meer mensen te kunnen bezorgen, zal De Broertjes haar concept uitbreiden over heel Vlaanderen. Met 30 vestigingen zullen zij aan de behoeften van de klanten kunnen voldoen en zal elk etablissement een succes worden.

Natuurlijk moet het concept van De Broertjes hetzelfde blijven. De kwaliteit en de verscheidenheid van de gerechten, de efficiƫntie van de keuken en de klantvriendelijkheid moeten evenzeer aanwezig blijven. De uitbaters geloven in dit concept omdat het zich al bewezen heeft en gewaardeerd wordt. De ervaring moet even positief blijven voor de klanten, zodat zij na een aangename avond tafelen tevreden naar huis gaan.

Elk etablissement moet groot genoeg zijn om plaats te bieden aan minstens 140 personen. Een uitgebreide menukaart vereist natuurlijk een grote keuken met vijf fulltime koks. Zo is het al berekend in Kapellen en Willebroek, de bestaande restaurants van De Broertjes. Hier bleek dat het concept zeer rendabel is vanaf 140 plaatsen, hetgeen kan worden aangetoond met cijfers en een draaiboek. De uitbaters kunnen dan ook toekomstige franchisenemers helpen bij het inrichten. Er kan advies worden gegeven over de plaatsing van de zitplaatsen en de opstelling van de keuken.

Voor deze ontwikkelingsplannen zijn de uitbaters logischerwijze opzoek naar kandidaat franchisenemers. Als het concept op juiste wijze wordt gevolgd, maakt de franchisenemer zes maanden na de opening gemakkelijk winst. Zo doet de franchisenemer niet alleen iets wat hij leuk vindt, maar brengt hij ook een concept tot leven waarin hij gelooft en biedt hij zijn klanten een gezellige avond die hen zal bijblijven.
Nieuws
depositphotos_21132731_m 2015.jpg
Voor welke aspecten kan u best expertise gebruiken bij het starten van uw franchise zaak Lees meer
depositphotos_21132731_m 2015.jpg
Is het nu een geschikt moment om te ondernemen met een franchise concept Lees meer
Opening van CAVAVIN in Brussel Schuman Lees meer
ixina: innovatie en duurzaamheid in de keukensector Lees meer
Overname Veritas gaat niet door Lees meer
Belisol : Franchise in de kijker Lees meer

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

We hebben uw goedkeuring nodig Wij houden van cookies. Deze cookies zijn nodig om uw ervaring nog persoonlijker te maken. Ze slaan geen persoonsgegevens op. Vindt u dit Ok?