Registreren

Vandaag opent de nieuwe AD Delhaize franchise in Menen haar deuren

Vandaag opent de nieuwe AD Delhaize franchise in Menen officieel haar deuren voor de klanten. De opening past in de strategie van Delhaize België waarbij de voortdurende uitbreiding en vervollediging van het winkelnetwerk een belangrijke pijler is. Delhaize wil haar klanten immers dichtbij een winkel aanbieden die voldoet aan alle moderne eisen en aan de wekelijkse- en dagelijkse aankoopbehoeften van de klanten.

Met 1400m² verkoopoppervlakte en talrijke aanpassingen kunnen de klanten vlotter door de verschillende rayons lopen en ervaren ze het grootste winkelcomfort. Het assortiment is uitgebreid met nieuwe specialiteiten uit de hele wereld, vegetarische producten, glutenvrije producten enz.

Altijd een Delhaize in je buurt

Het is zover. Vandaag opent de nieuwe AD Delhaize Menen haar deuren voor het publiek. Op die manier beschikken de inwoners en omwonenden over een nieuwe buurtwinkel. “Licht, ruimte, inspiratie via een uitgebreid assortiment van kwaliteitsvolle en gezonde producten, proximiteit, service en winkelcomfort zijn de kernwoorden van AD Delhaize Menen. Met deze nieuwe winkel willen we Delhaize nog dichter bij onze klanten brengen. Onze winkel speelt immers in op de verwachtingen van onze klanten: wij bieden een hoogstaand en inspirerend aanbod van voedingsproducten en tegelijk nabijheid in alle betekenissen van het woord,” zegt Thibaut Lemahieu, de zelfstandige uitbater.

AD Delhaize Menen in enkele cijfers

  • 20 medewerkers
  • 1400 m² verkoopoppervlakte
  • 15.000 producten
  • 4 kassa’s, 4 quickscans en selfscans

Nog aangenamer winkelen dankzij innovaties

Om de dagelijkse boodschappen, alleen of met kinderen, gemakkelijk, aangenaam en ontspannend te maken, heeft Delhaize alle registers opengetrokken. AD Delhaize Menen werd gebouwd volgens het nieuwste AD-winkelconcept dat vooral wordt gekenmerkt door ruime gangpaden, sfeervolle verlichting, warm kleurgebruik en een aanbod dat gemak resoluut centraal wil stellen. Het is immers duidelijk dat klanten weer op zoek zijn naar inspiratie, nieuwigheden, kwaliteit en gemak, wanneer zij winkelen.

LEESTIP >>> Nieuwe Shop&Go Franchise in Europees Parlement opent vandaag zijn deuren

AD Delhaize Menen biedt het allerbeste van Delhaize

Delhaize zal met een verassend nieuwe indeling komen, bij het binnenkomen beland je namelijk meteen in de vernieuwe afdeling ready to eat met het on the go assortiment en de apero corner. Dit wordt gevolgd door een uitgebreid assortiment van ready to heat producten. Vervolgens komt de afdeling fruit en groenten, daar vindt de klant een indrukwekkend aanbod van kwaliteitsfruit en dagverse groenten.

De beenhouwerij wordt uitgebaat door Buurtslagers, zij bieden een ruim aanbod van vlees en charcuterie aan. De klant vindt er ook een assortiment met eigen homemade gerechten, alsook verschillende soorten kazen. In de visrayon vind je de lekkerste soorten vis en zeevruchten, het gaat om ultraverse vis.

In de bakkerij-afdeling worden de hele dag door ter plaatse vers brood en koeken afgebakken. "Daar zijn we echt trots op", zegt de zelfstandige uitbater. "Het brood wordt meermaals per dag ter plaatse gebakken waardoor we dus altijd supervers brood kunnen aanbieden, zelfs ’s avonds. We focussen ons op ieder moment van de dag."

Op de wijnafdeling vindt de klant gemakkelijk zijn weg tussen de wijnen uit alle hoeken van de wereld. Elke maand wordt hier de wijnselectie vernieuwd om de klant te blijven inspireren voor de begeleiding van zijn maaltijden.

Naast het assortiment veggie en bio producten, komt er ook een mooi aanbod glutenvrije producten, deze worden nu samen gepresenteerd met andere producten voor aangepaste voeding, zoals sportvoeding, dieetproducten, suikervrije producten, enz.

Lokale integratie

AD Delhaize Menen wil zich in de eerste plaats ook integreren in de buurt. “De winkel zorgt voor 20 jobs die we lokaal proberen in te vullen. We denken dat dit al een eerste stap is naar integratie in de buurt, maar de echte integratie zal vooral komen door het contact dat onze gemotiveerde en enthousiaste medewerkers dagelijks zullen hebben met de klanten”, voegt Thibaut Lemahieu hier aan toe. “We werken met mensen die stuk voor stuk een groot hart hebben voor voeding. Zij zullen voortdurend opleidingen krijgen om het beste van de moderne distributiewereld aan te bieden: nabijheid, aangename omgeving, zeer soepele openingsuren en producten van een onberispelijke kwaliteit.”


Reageren


250 formules

Matchen

Passende selectie

Persoonlijk

Direct contact

Gratis