Ja maar ? "Als ik geen showroom heb, hoe vind ik dan mijn klanten"? Een taak die je onoverkomelijk lijkt als je het nog nooit eerder hebt gedaan. Hier is hoe het gebeurt.
Wat de Raison Home-franchise doet om u te helpen. We zijn constant bezig met het ontwikkelen van de website van het merk (waarop u uw eigen pagina heeft) om de bekendheid van Raison Home te vergroten en zakelijke opportuniteiten te genereren. Idem op de Raison Home-pagina's van sociale netwerken (Facebook, LinkedIn, Instagram, Pinterest). We zijn aanwezig op verschillende werkaanvragensites en zijn zeer actief in bedrijfsnetwerken waardoor we samenwerkingsovereenkomsten kunnen aangaan met bestekschrijvers (architecten, aannemers, binnenhuisarchitecten, elektriciens, enz.) waarvan u profiteert.
Wat je doet met de steun van de franchise. Je maakt en animeert je persoonlijke pagina's op Facebook, Instagram en Google Mijn Bedrijf (we geven je alle hulp die je nodig hebt om je pagina's te lanceren en te animeren om je community te laten groeien). Je gaat samenwerkingsovereenkomsten aan met lokale voorschrijvers, neemt deel aan bedrijfsnetwerken zoals BNI of aan lokale evenementen.
LEES >>> Raison Home:Keukenontwerpers, hoe kun je beter leven door met jouw franchise te starten?
Het is de combinatie van deze centrale en lokale acties die u in staat stelt om honderd gekwalificeerde contacten per jaar te genereren die u zullen leiden naar het bereiken van uw zakelijke en financiƫle doelen.
En terwijl u kwaliteitswerk levert, krijgt u steeds meer aanbevelingen van uw tevreden klanten. Er gaat niets boven mond-tot-mondreclame.
Heb je nog nooit geprospecteerd? Geen probleem, we leren het je! Laten we de dialoog aangaan over uw toekomstige Raison Home franchise-ondernemerschapsproject.
Wat de Raison Home-franchise doet om u te helpen. We zijn constant bezig met het ontwikkelen van de website van het merk (waarop u uw eigen pagina heeft) om de bekendheid van Raison Home te vergroten en zakelijke opportuniteiten te genereren. Idem op de Raison Home-pagina's van sociale netwerken (Facebook, LinkedIn, Instagram, Pinterest). We zijn aanwezig op verschillende werkaanvragensites en zijn zeer actief in bedrijfsnetwerken waardoor we samenwerkingsovereenkomsten kunnen aangaan met bestekschrijvers (architecten, aannemers, binnenhuisarchitecten, elektriciens, enz.) waarvan u profiteert.
Wat je doet met de steun van de franchise. Je maakt en animeert je persoonlijke pagina's op Facebook, Instagram en Google Mijn Bedrijf (we geven je alle hulp die je nodig hebt om je pagina's te lanceren en te animeren om je community te laten groeien). Je gaat samenwerkingsovereenkomsten aan met lokale voorschrijvers, neemt deel aan bedrijfsnetwerken zoals BNI of aan lokale evenementen.
LEES >>> Raison Home:Keukenontwerpers, hoe kun je beter leven door met jouw franchise te starten?
Het is de combinatie van deze centrale en lokale acties die u in staat stelt om honderd gekwalificeerde contacten per jaar te genereren die u zullen leiden naar het bereiken van uw zakelijke en financiƫle doelen.
En terwijl u kwaliteitswerk levert, krijgt u steeds meer aanbevelingen van uw tevreden klanten. Er gaat niets boven mond-tot-mondreclame.
Heb je nog nooit geprospecteerd? Geen probleem, we leren het je! Laten we de dialoog aangaan over uw toekomstige Raison Home franchise-ondernemerschapsproject.
Nieuws

Voor welke aspecten kan u best expertise gebruiken bij het starten van uw franchise zaak
Lees meer

Is het nu een geschikt moment om te ondernemen met een franchise concept
Lees meer
Het inspirerende traject van Morgan bij Kiabi: van werknemer tot franchisenemer
Lees meer
Geen vergunning voor Jumbo in Roeselare, wel in Dilsen
Lees meer
Nieuwe Belchicken opent op Koning Astridplein in Antwerpen
Lees meer
Heropening Carrefour Market Zulte: “Duurzame make-over van vloer over koelsysteem tot verwarming”
Lees meer