Pokawa biedt Hawaïaanse poke bowls van hoge kwaliteit, gemaakt van 100% verse, biologische producten. Meer dan 60% van het meubilair in de winkel is gemaakt van gerecycleerd materiaal, inclusief de toonbank, meubels en parasols. De producten worden elke ochtend geleverd en alles is huisgemaakt. Zalm, fruit, groenten, limonade en ice tea worden elke ochtend bereid. Het restaurant werkt met rijst op azijn en biedt ook zwarte rijst en quinoa aan.
Bovendien zijn alle producten gezond, zonder vette sauzen of gefrituurd eten. Pokawa heeft een strategie en een echt voornemen om het authentieke concept van de Hawaïaanse poke bowl te respecteren, dat bestaat uit het uitsluitend aanbieden van vers, zelfgemaakt en gezond eten.
Bovendien zijn alle producten gezond, zonder vette sauzen of gefrituurd eten. Pokawa heeft een strategie en een echt voornemen om het authentieke concept van de Hawaïaanse poke bowl te respecteren, dat bestaat uit het uitsluitend aanbieden van vers, zelfgemaakt en gezond eten.
Ondersteuning van de franchise
Pokawa neemt het beheer van het hele project op zich. De franchisegever helpt franchisenemers bij het vinden van een pand via de ontwikkelingsafdeling. Voor het maken en inrichten van het verkooppunt werkt het merk met een team van erkende aannemers die binnen een paar weken of maanden een kant-en-klare winkel kunnen opleveren. Franchisenemers kunnen zo de bespaarde tijd gebruiken om hun teams en zichzelf op te leiden.Uitgebreide training
Wat training betreft, biedt het netwerk kandidaat-franchisenemers een driedaagse training aan op het hoofdkantoor van het bedrijf. De franchisenemer en zijn of haar team volgen vervolgens een training van 2 tot 3 weken in een restaurant in Brussel. De training is zeer uitgebreid, zodat het hele team klaar is voor de opening van het restaurant.Grondige, effectieve marketingondersteuning
Tot slot is er de marketingondersteuning voor, tijdens en vooral na de opening. Voor slechts 2% marketingkosten biedt Pokawa een hoogwaardige service. De keten werkt samen met een communicatiebureau en heeft ook een eigen marketingteam. Pokawa biedt project- en eventmanagement, zoals de opening van een restaurant, maar ook samenwerkingen zoals een poké signature met een Masterchef halve finalist in 2022, content op netwerken zoals Tiktok en Instagram, en een gepersonaliseerd actieplan voor de franchisenemers die het het moeilijkst hebben.Al met al wordt de franchisenemer volledig ondersteund, met een echte focus op bedrijfsvoering. Dankzij de eenvoudige bediening en de Hawaïaanse knowhow is Pokawa nu Europees marktleider, met 140 winkels en openingen op prestigieuze locaties. Bovendien is de financiële investering lager dan bij andere fastfoodconcepten. Pokawa restaurants hebben geen afzuigkap nodig, het is dus mogelijk om een Pokawa te vestigen in elk pand in elke stad in België.
Nieuws

Recht op deconnectie: wat moeten werkgevers doen?
Lees meer

Provisie voor het vakantiegeld van werknemers in 2025
Lees meer
Het inspirerende traject van Morgan bij Kiabi: van werknemer tot franchisenemer
Lees meer
Geen vergunning voor Jumbo in Roeselare, wel in Dilsen
Lees meer
Nieuwe Belchicken opent op Koning Astridplein in Antwerpen
Lees meer
Heropening Carrefour Market Zulte: “Duurzame make-over van vloer over koelsysteem tot verwarming”
Lees meer