
DE VISIE VAN NOBI
Nobi gelooft dat mensen zoekend zijn naar de optimale balans tussen een gezonde geest in een gezond lichaam, en naar een vreugdevol leven dat in verbinding staat met hun unieke purpose of doel. Nobi ondersteunt deze zoekende, groeiende en zich ontwikkelende mens middels verse gerechten, sappen en dranken, verrijkt door boeiende, leerrijke en humoristische content zoals inspirerende teksten, quotes, videoboodschappen, muziek, enz.
PREMIUM FAST CASUAL RESTAURANT CONCEPT
Klanten kunnen ter plaatse bij nobi eten, hun favoriete maaltijd afhalen, of ervoor kiezen om deze te laten bezorgen. Bestellen bij nobi kan zowel ter plaatse, online of telefonisch, alsook via Take Away.com, Deliveroo & Uber Eats.De nobi-identiteit wordt gekenmerkt door een fris, rustgevend en verwelkomend interieur waarin de klant op een inspirerende manier wordt onthaald, ontzorgd en bediend. Het is een moment van rust en genoeglijkheid, alleen of met vrienden en familie.
In elk winkelpunt wordt de klant gevoed in zijn totale zijn: lichaam, geest en ziel. Deze typische nobi-spirit van respect, vreugde en inspiratie is in elk restaurant terug te vinden. Hierdoor stapt geen enkele nobi -klant buiten op de manier waarop hij is binnengekomen. Streven naar een betere wereld start immers bij onszelf, en bij elk individu.

COMMUNICATIE
Nobi mikt op een sterke community building alsook eigen communicatie in samenwerking met influencers en youtubers waardoor we nog dichter bij onze doelgroep en volgers komen te staan.
Nieuws

Recht op deconnectie: wat moeten werkgevers doen?
Lees meer

Provisie voor het vakantiegeld van werknemers in 2025
Lees meer
Het inspirerende traject van Morgan bij Kiabi: van werknemer tot franchisenemer
Lees meer
Geen vergunning voor Jumbo in Roeselare, wel in Dilsen
Lees meer
Nieuwe Belchicken opent op Koning Astridplein in Antwerpen
Lees meer
Heropening Carrefour Market Zulte: “Duurzame make-over van vloer over koelsysteem tot verwarming”
Lees meer