Ondersteuning voor toekomstige Australische franchisenemers

Wanneer een toekomstige franchisenemer geïnteresseerd is in het openen van een Australian winkel, krijgt hij ondersteuning van Mathieu Verdun, de CEO van Australian, en Erik Van den Broeck, zijn rechterhand. Alvorens van start te gaan, kunnen franchisenemers trainingssessies bijwonen in Australian winkels. Tijdens deze trainingssessies krijgen ze de kans om alle praktische zaken te leren, om te begrijpen hoe de opening, verkoop, boekhouding, marketing, enz. werken. Franchisenemers krijgen ook ondersteuning tijdens de opening van hun winkel, omdat ze een maand lang in de winkel worden begeleid. Over het algemeen is Australian een bedrijf waar iedereen er is om elkaar te helpen.

LEESTIP >>> Het succesverhaal van Australian : Belgisch kwaliteitsijs en wafels, een succesvolle familiefranchise

“Er is ook veel onderlinge steun tussen franchisenemers. We hebben bijvoorbeeld een groep met alle franchisenemers waar iedereen vrij is om vragen te stellen. We bespreken bijvoorbeeld nieuwe smaken en mixen,” legt Sem uit.

De uitdagingen van succes

“De grootste uitdaging voor een franchisenemer is succes. Het is ironisch, maar waar. Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat voordat de winkel opengaat, het soms moeilijk is om het ijs te turbineren omdat er al klanten staan te popelen om wafels of ijs te kopen. 's Ochtends moet je alles klaarzetten, de displays en de voorraad voorbereiden, het ijs turbineren... maar als er om 8 uur al klanten zijn, besef je dat je al haast hebt voordat je klaar bent met openen.”

Het plezier van het verkopen van kwaliteitsijs

Wij verkopen plezier aan mensen. Mensen zijn blij als ze voor hun kinderen een ijsje of een wafel kopen, want we verkopen geluk. En bovendien is het kwaliteit. Bij Australian wordt het ijs ter plekke geturbineerd. Als je een lepel opeet, voelt je mond vol omdat er geen lucht in het ijs zit. Bovendien bestaan onze sorbets voor 70% uit fruit en bevatten ze geen kunstmatige kleurstoffen of conserveringsmiddelen.”

De voldoening van Australian franchisenemer zijn

“Als je niet bang bent om te werken en gemotiveerd bent, denk ik dat het de beste baan is die je kunt doen. Het is fijn om klanten tevreden te stellen en ze een glimlach en kwaliteitsijs te geven. Bovendien is de ondersteuning die we krijgen van de franchisegever ongelooflijk. Ik ben erg tevreden over de franchisegever. Als je een probleem hebt, wat het ook is, kun je altijd contact opnemen met de oprichter, Mathieu of Erik, wat niet zomaar in elk bedrijf kan.”
Nieuws
“Spar Colruyt Group is een betrouwbare partner”, Alexandre Cerone, franchisenemer Spar in Ressaix Lees meer
Van Vlaanderen naar Namen: Een leven tussen twee culturen - Jan, de eerste franchisenemer van KINGRIBS in Wallonië Lees meer
"Lokale zichtbaarheid is essentieel", Rik franchisenemer Snap Fitness Lees meer
De Brico franchise : een buitenkans voor ondernemers Lees meer

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

We hebben uw goedkeuring nodig Wij houden van cookies. Deze cookies zijn nodig om uw ervaring nog persoonlijker te maken. Ze slaan geen persoonsgegevens op. Vindt u dit Ok?