Dankzij nieuwe creatieve tools heeft de franchisenemer de mogelijkheid om afspraken aan de klant aan te bieden in de winkel of thuis. Ideaal gelegen zo dicht mogelijk bij de klanten in het stadscentrum, draait het in deze boetiek om co-creatie. Op afspraak brengt de klant een bevoorrecht moment door met zijn Heytens-adviseur om zijn project tot leven te brengen.
Steeds meer gewaardeerde diensten
Persoonlijke ondersteuning heeft altijd centraal gestaan bij het model van de specialist in op maat gemaakte raamdecoratie. Bezorgd om zijn klanten een complete service te bieden, verbetert Heytens voortdurend zijn ondersteuningsmodel.Tegelijkertijd heeft het bijzondere jaar dat zojuist is verstreken het mogelijk gemaakt om de implementatie van deze tools te intensiveren. De franchisenemers gaan op afspraak naar de klant. Uitgerust met draagbare monsterboeken, tablets met een mediabibliotheek met talrijke projecten en betaalterminals, zorgen franchisenemers voor professionele vergaderingen en adviseren ze klanten het beste direct thuis. Begeleid door geïntegreerde installateurs die tussenkomen voor de uiteindelijke installatie, bieden de Heytens-franchisenemers de best mogelijke ondersteuning.
Heytens zoekt franchisenemers die gevoelig zijn voor de wereld van decoratie met zin voor commercie en klanttevredenheid voor de volgende regio's: ANTWERPEN, WEMMEL, SINT-PIETERS-WOLUWE, HALLE, ARLON en MECHELEN.
Nieuws
Voor welke aspecten kan u best expertise gebruiken bij het starten van uw franchise zaak
Lees meer
Is het nu een geschikt moment om te ondernemen met een franchise concept
Lees meer
Franchise.be bedankt jullie voor jullie vertrouwen in 2025
Lees meer
Tom&Co : Franchise in de kijker
Lees meer
De 4 seizoenen van Winsol: Waarom deze Belgische gevestigde waarde blijft groeien na bijna 150 jaar
Lees meer
De opkomst van de Boutique Club: Hoe BeweegCoach het gat vult tussen budget en personal training, mét succes
Lees meer