O'Tacos is een Franse fastfoodformule die sinds de oprichting in 5 jaar tijd gegroeid is van 10 naar 300 locaties in Frankrijk en België. De formule richt zich nu met name op de Nederlandse en Duitse markt.
Wat is O'Tacos?
Het is de Franse variant op de taco, en richt zich op een multiculturele doelgroep, in het leeftijdssegment tussen de 15 en 25 jaar. Uniek aan dit concept is, is dat het menu 100% halal is. Klanten kunnen de taco's zelf samenstellen en kiezen uit 6 verschillende vleeskeuzes en een vegetarische optie.LEESTIP >>> O'Tacos zoekt franchisenemers om verder te groeien in Vlaanderen
Het succes van O'Tacos
Het succes van deze formule is onder andere te verklaren door de intensieve en innovatieve social media campagnes. Daarnaast nodigt de fastfoodketen bekende rappers uit in hun restaurants, dit zorgt voor veel belangstelling en publiciteit. Door het gebruik van digitale tools zorgt O'Tacos voor korte wachttijden en productinnovaties. Sinds 2020 zet O'Tacos ook meer in op home delivery, wat door de coronacrisis alleen maar voor meer omzet heeft gezorgd.
Nieuws

Voor welke aspecten kan u best expertise gebruiken bij het starten van uw franchise zaak
Lees meer

Is het nu een geschikt moment om te ondernemen met een franchise concept
Lees meer
Belchicken ondertekent masterfranchisecontract voor Nederland
Lees meer
Gloednieuwe Carrefour Market in Dinant is helemaal klaar voor een drukke zomer en duurzame toekomst
Lees meer
In eerste halfjaar voor Jumbo: meer klanten, stijgende klanttevredenheid, met positief effect op omzet en marktaandeel
Lees meer
De markt voor AI en automatisering groeit explosief. Ben jij klaar om mee te profiteren?
Lees meer