“Na de opening van ruim 250 OTacos vestigingen in Frankrijk en België, richten wij ons nu helemaal op de Nederlandse markt” aldus Pieter Daems, General Manager van OTacos.
OTacos biedt een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding en richt zich vooral op de Generatie Y (12-25 jaar oud). De gasten delen graag hun OTacos-ervaringen, niet alleen in restaurants met hun vrienden, maar ook op verschillende sociale mediaplatforms. Deel uitmaken van de groeiende OTacos-community is net zo belangrijk online als offline voor generatie Y.
Daems: “De toewijding aan het merk is erg sterk, de gasten willen deel uitmaken van het avontuur en OTacos spreekt hun taal, dit is de sleutel tot de communicatiestrategie. OTacos groeide tien jaar tijd naar maar liefst 250 vestigingen, 40.000 dagelijkse klanten, 15.000.000 maaltijden per jaar en 2.750.000 volgers op Facebook. Mooie resultaten en we staan startklaar om ook de Nederlandse markt te veroveren”.
OTacos biedt een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding en richt zich vooral op de Generatie Y (12-25 jaar oud). De gasten delen graag hun OTacos-ervaringen, niet alleen in restaurants met hun vrienden, maar ook op verschillende sociale mediaplatforms. Deel uitmaken van de groeiende OTacos-community is net zo belangrijk online als offline voor generatie Y.
Daems: “De toewijding aan het merk is erg sterk, de gasten willen deel uitmaken van het avontuur en OTacos spreekt hun taal, dit is de sleutel tot de communicatiestrategie. OTacos groeide tien jaar tijd naar maar liefst 250 vestigingen, 40.000 dagelijkse klanten, 15.000.000 maaltijden per jaar en 2.750.000 volgers op Facebook. Mooie resultaten en we staan startklaar om ook de Nederlandse markt te veroveren”.
Nieuws

Voor welke aspecten kan u best expertise gebruiken bij het starten van uw franchise zaak
Lees meer

Is het nu een geschikt moment om te ondernemen met een franchise concept
Lees meer