
Een uniek productaanbod
Ons productaanbod is geheroriënteerd: we doen minder maar beter. We hebben onze materiaalkwaliteitsnormen opnieuw gedefinieerd. Door een beroep te doen op onze werkplaatsen versterken we ons aanbod van producten gemaakt in Frankrijk. Het ontwerp is herzien om tijdloos te zijn tijdens het spelen met unieke capsules.
Een groeiend bedrijf
Over het boekjaar 2021 boekte Maison Le Tanneur een omzetstijging van 18%. Hoewel de prestaties van het merk profiteren van een gunstige vergelijkingsbasis, worden ze ook gedreven door de resultaten van de herpositionering van Le Tanneur die eind 2017 werd ingezet. Het jaar waarin het bedrijf onder controle van de groep Tolomei kwam.
Commerciële ontwikkeling in Frankrijk en Europa, ondersteund door de lancering van ons nieuwe retailverkoopconcept
Temidden van covid lanceren we ons nieuwe boutique concept “La Maison”. Deze laatste promoot mooie materialen en nodigt de klant uit om in een warme sfeer het universum en de geschiedenis van het huis te ontdekken.LEESTIP >>> Open uw eigen LE TANNEUR winkel, het elegante en prestigieuze lederwarenmerk
Ondanks de crisis hebben we gezien dat dit concept de klantbeleving in de winkel verbetert, en onze prestaties per m2 verhoogt.
Zo hebben we de afgelopen 18 maanden 10 nieuwe verkooppunten kunnen vernieuwen en/of openen.
Nieuws

Recht op deconnectie: wat moeten werkgevers doen?
Lees meer

Provisie voor het vakantiegeld van werknemers in 2025
Lees meer
Het inspirerende traject van Morgan bij Kiabi: van werknemer tot franchisenemer
Lees meer
Geen vergunning voor Jumbo in Roeselare, wel in Dilsen
Lees meer
Nieuwe Belchicken opent op Koning Astridplein in Antwerpen
Lees meer
Heropening Carrefour Market Zulte: “Duurzame make-over van vloer over koelsysteem tot verwarming”
Lees meer