Johnny's Burger - Juni/Juni/Augustus

L'atelier Papilles, een veilige haven in tijden van crisis

Hoewel het jaar 2020 voor de meeste bedrijven moeilijkheden met zich meebracht als gevolg van de gezondheidscrisis, hebben L'atelier Papilles waarvan concept bakkerij en smakelijke gerechten combineert, het goed kunnen doen en zelfs blijven groeien. Zo steeg de globale omzet tussen 2019 en 2020 met 2%. En als we kijken naar de gemiddelde maandelijkse omzetstijging buiten de lockdown, dan bedraagt ​​deze stijging +18% op like-for-like basis.

Goede prestaties die zowel de aantrekkelijkheid van het concept, de sympathie voor de klanten als de veerkracht van het merk in tijden van crisis bewijzen, en waarmee het zich ook kan positioneren als een veilige haven in termen van investeringen voor nieuwe franchisenemers.

Merk op dat het merk ook kan vertrouwen op de kwaliteit en diversiteit van zijn aanbod om zijn klanten aan te trekken: bakkerij, banket en lunchgerechten hebben hun smaakpapillen veroverd en elk segment noteert een stijging van respectievelijk 17%, 22% en 12%.

Een actieve ondersteuning

Om deze prestaties te realiseren, is L'atelier Papilles volledig betrokken bij haar franchisenemers door hen een permanente ondersteuning te bieden vanaf het moment dat ze hun aanvraag indienen en tijdens hun contract. Ondersteuning altijd welkom voor ondernemers, zeker in tijden van crisis.

LEES >>> Ontwikkeling in volle gang bij L'Atelier Papilles

Tegelijkertijd zet L'atelier Papilles communicatiecampagnes op om de invloed van de formule te promoten, zijn naamsbekendheid bij consumenten en ondernemers te vergroten en de opening van nieuwe vestigingen te versnellen.

Geïnteresseerd in het concept?  Wenst u meer weten over de mogelijkheden? Neem snel met ons contact op!


Reageren


250 formules

Matchen

Passende selectie

Persoonlijk

Direct contact

Gratis