Al is de economische context inderdaad uitdagend, blijft het een feit dat met een Europese franchiseformule die al meer dan 15 jaar bestaat, de franchisenemer van start kan gaan met een uitgebreide knowhow, een merkimago en een concept dat zich reeds bewezen heeft geschikt te zijn voor e-aankopen in de automobielsector.

Voor L'Agence Automobilière, geregistreerd handelsmerk, was de virtuele beurs een kans om een ​​knowhow uit te leggen die identiek is aan deze die een makelaar die in de automobielsector toegepast: om de professionele tussenpersoon te zijn in de autoverkoop tussen 2 individuen (verkoper en koper) in volledige transparantie, gemoedsrust en veiligheid.

Het was de gelegenheid om onze specifieke kenmerken voor te stellen op het gebied van IT-tools (CRM), geautomatiseerde prospectie en partnerschappen (mechanische garantie, financiering, verzekering, transport, recuperatie...). Een zeer snel investeringsrendement met permanente en evoluerende ondersteuning.

Van de verschillende virtuele interviews willen 4 mensen verder stappen ondernemen, één contact resulteerde in een bezoek van een agentschap.

We voelen ook het enthousiasme en de betrokkenheid van Louis Himpe van het Franchise.be-team bij de wens om oplossingen te vinden om Franchising in België te promoten. Nogmaals bedankt voor dit initiatief.
Nieuws
depositphotos_21132731_m 2015.jpg
Voor welke aspecten kan u best expertise gebruiken bij het starten van uw franchise zaak Lees meer
depositphotos_21132731_m 2015.jpg
Is het nu een geschikt moment om te ondernemen met een franchise concept Lees meer
Opening van CAVAVIN in Brussel Schuman Lees meer
ixina: innovatie en duurzaamheid in de keukensector Lees meer
Overname Veritas gaat niet door Lees meer
Cirusso Art opent nieuwe tattooshop in Gent Lees meer

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

We hebben uw goedkeuring nodig Wij houden van cookies. Deze cookies zijn nodig om uw ervaring nog persoonlijker te maken. Ze slaan geen persoonsgegevens op. Vindt u dit Ok?