Meer dan ooit willen we jullie een hart onder de riem steken en bijstaan waar mogelijk. Met praktische tips of best practices van collega handelaars maar ook via het gebruik van het Joyn handelaarsplatform en meer specifiek de communicatietool, waarmee je snel en eenvoudig berichten naar je klanten stuurt.
Want als er een ding is dat we nu zeker moeten doen, is het wel communiceren met onze klanten. Om hen vertellen wanneer je nu juist wel of niet open bent, welke hygiƫnische voorzorgsmaatregelen jij hebt genomen om hen en jou te beschermen of dat je over een webshop beschikt en ook aan huis kan leveren.
Want als er een ding is dat we nu zeker moeten doen, is het wel communiceren met onze klanten. Om hen vertellen wanneer je nu juist wel of niet open bent, welke hygiƫnische voorzorgsmaatregelen jij hebt genomen om hen en jou te beschermen of dat je over een webshop beschikt en ook aan huis kan leveren.
Nieuws
Hoe jouw ervan verzekeren dat jouw website voldoet aan de laatste privacywetgeving en de privacy van jouw bezoekers beschermt?
Lees meer
Het toegenomen belang van een tijdige btw-aangifte
Lees meer
Artion haalt 1,4 miljoen op voor miskend risico: “Wanneer keuringen niet in orde zijn, lopen de risico’s aanzienlijk op”
Lees meer
Uw wens realiseren om Carrefour franchisenemer te worden
Lees meer
Heytens helpt zijn franchisenemers bij de vernieuwing van hun winkels
Lees meer
Joyn : Expert van de week
Lees meer