Deze drie kernaspecten vormen de basis voor succes in de georganiseerde handel. Het succes van een franchiseonderneming berust echter grotendeels op de kwaliteit van de relatie tussen de franchisenemer en de franchisegever.

De kern van het franchisecontract is de overdracht van knowhow. De franchisegever deelt zijn expertise met de franchisenemer en geeft hem een passende opleiding. Wanneer de knowhow is overgedragen, implementeert de franchisenemer het verworven concept en zorgt hij ervoor dat het up-to-date en effectief is.

Sascha von Berg, Heytens-franchisenemer in Halle en Waterloo, getuigt van deze vruchtbare samenwerking. Hij onderstreept de inzet en visie van Heytens bij het vernieuwen en ontwikkelen van zijn winkelconcept, evenals het belang van een nauwe samenwerking tussen de franchisegever en zijn team.

Dit succes is gebaseerd op de harmonie tussen de knowhow van de franchisegever en de inzet van de franchisenemer op het terrein. Zo kunnen gezamenlijke doelstellingen worden verwezenlijkt.

Sascha von Berg is er trots op deel uit te maken van deze familie en is Heytens dankbaar voor de voortdurende steun en toewijding die hem in staat stellen om een benchmark in de sector te worden.

 «Felicitaties aan Heytens voor hun inzet en de niet aflatende visie bij de renovatie en ontwikkeling van ons prachtige winkelconcept in Halle!

Dit succes is het resultaat van een uitzonderlijke samenwerking tussen de franchisegever en het hele team, wat aantoont dat Heytens niet alleen een concept maar een filosofie is.

Het perfecte samenspel tussen de knowhow van de franchisegever en de inzet van de franchisenemer stellen ons in staat om samen onze gemeenschappelijke doelen te bereiken. Ik ben er trots op deel uit te maken van deze familie!

Bedankt, Heytens, voor de voortdurende steun en toewijding om van Heytens een referentie in het veld te maken.

Sascha von Berg»

We hebben uw goedkeuring nodig Wij houden van cookies. Deze cookies zijn nodig om uw ervaring nog persoonlijker te maken. Ze slaan geen persoonsgegevens op. Vindt u dit Ok?