Hedendaags prestigieus merk Jacadi Paris biedt collecties van jongere generaties die de tederheid en frisheid van de kindertijd respecteren: kleding, accessoires en schoenen, voor kinderen van 0 tot 12 jaar, voor elke dag en alle momenten van het leven.
Jacadi Paris is aanwezig in 39 landen en heeft 277 winkels in de mooiste steden ter wereld, waaronder 118 in Frankrijk en 159 in het buitenland en 9 e-commercesites (Frankrijk, Verenigde Staten, Duitsland, Italië, Spanje, Verenigd Koninkrijk, België, Zwitserland en Canada).
Van alle winkels van het merk wordt 40% geëxploiteerd via franchisenemers. Sinds 2005 is Jacadi Paris aangesloten bij ÏDKIDS.COMMUNITY, een gemeenschap van merken die zich inzetten voor kinderen. Verdeling van ongeveer 50/50 tussen franchises en eigen winkels.
Jacadi Paris is aanwezig in 39 landen en heeft 277 winkels in de mooiste steden ter wereld, waaronder 118 in Frankrijk en 159 in het buitenland en 9 e-commercesites (Frankrijk, Verenigde Staten, Duitsland, Italië, Spanje, Verenigd Koninkrijk, België, Zwitserland en Canada).
Van alle winkels van het merk wordt 40% geëxploiteerd via franchisenemers. Sinds 2005 is Jacadi Paris aangesloten bij ÏDKIDS.COMMUNITY, een gemeenschap van merken die zich inzetten voor kinderen. Verdeling van ongeveer 50/50 tussen franchises en eigen winkels.
DE VOORDELEN VAN DE JACADI FRANCHISE
- Een merk met een sterk imago en naamsbekendheid
- Premium en hoogwaardige positionering
- Merk verankerd in een grote Franse retailgroep met sterke waarden
- Internationale aanwezigheid
- Creaties geworteld in traditie maar met een uitstekende stijl - mode - kwaliteitsverhouding
- Succesvolle en toegewijde ondersteuningsteams voor partners
- Internationale partners tevreden over hun samenwerking met het merk
Nieuws
Voor welke aspecten kan u best expertise gebruiken bij het starten van uw franchise zaak
Lees meer
Is het nu een geschikt moment om te ondernemen met een franchise concept
Lees meer
Franchise.be bedankt jullie voor jullie vertrouwen in 2025
Lees meer
Tom&Co : Franchise in de kijker
Lees meer
De 4 seizoenen van Winsol: Waarom deze Belgische gevestigde waarde blijft groeien na bijna 150 jaar
Lees meer
De opkomst van de Boutique Club: Hoe BeweegCoach het gat vult tussen budget en personal training, mét succes
Lees meer