Om haar partner-franchisenemers en klanten te bedanken, organiseert Carrefour 5 september tot en met 2 oktober een verjaardagsmaand waarin klanten van talrijke voordelen kunnen genieten.

Verjaardagsmaand: geschenken en voordelen voor klanten

Ter gelegenheid van het 25-jarig bestaan van Carrefour Express heerst er een feestelijke sfeer voor klanten en voor partner-franchisenemers. Er zijn vele acties gepland, waaronder

  • een wedstrijd: in de maand september valt er elke dag per winkel een geschenkmand met producten te winnen. De inhoud van de mand varieert elke week: ontbijt, lunch, aperitief en ten slotte snacks.
  • In totaal zijn er elke week 6 geschenkmanden te winnen per winkel
  • In elke winkel is er een aankoopbon van €100 per maand te winnen in de vorm van een cadeaucheque.
  • Speciale weekendaanbiedingen op producten van topmerken
  • Afhankelijk van de winkel: foodtrucks, markt met streekproducten, bio-ontbijt

Manu Visart: de allereerste partner-franchisenemer van Carrefour

Manu Visart is de allereerste franchisepartner: hij opende zijn Carrefour Express in het Zuidstation in Brussel in 1997. Het was de eerste winkel die in een station werd gevestigd: in die tijd reserveerden de spoorwegen commerciële ruimtes liever voor restaurants. "Het was een heel avontuur. Toen ik als jonge freelancer met het plan kwam voor de toekomstige ontwikkeling van het Zuidstation in Brussel, werd ik afgewezen door GB, die geen toekomst zag in het idee om een supermarkt in een station te creëren. In 2006 opende Manu Visart de Carrefour Express in de wijk Luxemburg. "De gewoonten van de consument zijn veranderd. Gelukkig heeft Carrefour dit perfect begrepen door met Arnaud Lesne (Directeur Innovatie) een nieuw "innovatiecentrum" op te richten. Covid heeft duidelijk de verdiensten aangetoond van partnerschappen met bedrijven zoals Deliveroo, UberEats, enz. Buurtwinkels zijn duidelijk populair en zijn nu van economisch belang voor merken, die niet langer aarzelen om speciaal voor ons soort winkels producten te ontwikkelen. We zijn echt verankerd in onze tijd en ik geloof dat we volledig voldoen aan de verwachtingen van de consument.

Het nieuwe Express-concept: een comfortabel en eigentijds design

Als buurtwinkels onderscheiden de Carrefour Express-winkels zich door hun bevoorrechte geografische ligging, maar ook door de sfeer en de vriendelijkheid van het personeel dat altijd klaarstaat om klanten die dat wensen te helpen. Dankzij de ruime openingstijden kunnen de klanten hun aankopen doen van 7 tot 20 uur en is de selectie van producten aangepast aan hun verwachtingen. De nieuwe generatie Express onderscheidt zich door meer winkelcomfort, zelfs op een klein oppervlak. Het biedt een kwaliteitsdienst aan, zoals thuisbezorging of samenwerking met UberEats, Deliveroo, ShipTo.

De Act For Food-strategie: 9 essentiële bastions

Express onderscheidt zich in 9 productcategorieën die essentieel zijn in elk format van Carrefour België. Deze 9 bastions zijn bio, lokale producten, eigen merken, vegetarisch, groenten en fruit, bakkerij, maaltijdoplossingen, wereldproducten en diensten (postpunt, bezorging, Shipto, TooGoodToGo enz.). Express biedt een breed scala aan gezonde en lekkere producten op een klein oppervlakte en zijn een praktische illustratie van de Act For Food-strategie van Carrefour, die erop gericht is het beste beschikbaar te maken voor iedereen.

LEESTIP >>> Een nieuwe franchise Carrefour Express opent haar deuren in Wezembeek-Oppem

Carrefour respecteert en waardeert de ondernemersgeest

De franchiseformule van Carrefour België respecteert de ondernemingsgeest van haar franchisepartners door hen commerciële en financiële steun aan te bieden bij het opstarten van een winkel of in geval van verbouwingen. Daarnaast biedt Carrefour België ook ondersteuning en permanente opleidingen aan. De franchisepartners van Carrefour kunnen namelijk genieten van een volledig gepersonaliseerd opleidingsprogramma met een coach. Het programma wordt aangepast aan de individuele behoeften van de franchisepartners.

Veel inspanningen op het gebied van duurzaamheid

Carrefour moedigt haar franchisepartners aan om aandacht te besteden aan duurzaamheid. De nieuwe winkels gebruiken namelijk een CO2-koelsysteem en LED-verlichting. Bovendien is er ook een plan om bestaande winkels te vernieuwen, zodat ze duurzamer worden en ook dit nieuwe systeem gebruiken.

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

The choice is yours Net als andere websites, houden we ook van cookies. De cookies die we gebruiken dienen voornamelijk om jouw ervaring op onze website te verbeteren. We gebruiken ook cookies omdat we graag meten hoe onze website wordt bezocht. We plaatsen deze cookies alleen wanneer je voorafgaande toestemming hebt gegeven.