In Pijnacker, nabij Den Haag, is een nieuwe winkel van Albert Heijn geopend. Het gaat om een nieuw winkelconcept waarbij de nadruk ligt op vers: er is een eiland met verspakketten, gesneden groenten en alles om in een handomdraai een verse maaltijd op tafel te zetten. De supermarkt wil zijn klanten op die manier maximaal inspiratie geven voor de avondmaaltijd. De winkel heeft bovendien als eerste een watertappunt en klanten kunnen er gemakkelijk alles vinden wat ze zoeken met een nieuwe functie in de AH-app: vind mijn product, waarna je via een winkelkaart op de app naar het product geleid wordt.
In de winkel is ook plaats gemaakt voor een bestelservice voor gebak, die klanten kunnen personaliseren, online bestellen en afhalen in de winkel. Ook zijn er pakketkluizen waarin ze bestellingen kunnen ophalen of retourneren. Tegen eind dit jaar zullen er 400 winkels zijn met dergelijke pakketkluizen, meldt de Nederlandse supermarktketen. In de winkel wordt een nieuwe indeling van het service- en betaalgebied getest. Hierin wordt zo veel mogelijk ruimte gegeven aan nieuw assortiment in de winkel, met veel digitale ondersteuning voor snelheid en gemak voor klanten.
LEESTIP >>> Albert Heijn laat pakketjes tegen voedselverspilling reserveren
De vernieuwingen worden na de introductie in Pijnacker gefaseerd uitgerold in alle Albert Heijn winkels in Nederland. Marit van Egmond, CEO Albert Heijn: “We zijn volop in beweging met ons nieuwe winkelconcept. In deze winkel bieden we onze klanten nog meer vers en gemak. Voordelig, gevarieerd en gezonder eten staan hierbij centraal. We zetten hiermee weer verdere stappen om samen beter eten bereikbaar te maken voor iedereen.” Het concept komt voorlopig niet naar België, laat Ann Maes, woordvoerder AH België weten.
In de winkel is ook plaats gemaakt voor een bestelservice voor gebak, die klanten kunnen personaliseren, online bestellen en afhalen in de winkel. Ook zijn er pakketkluizen waarin ze bestellingen kunnen ophalen of retourneren. Tegen eind dit jaar zullen er 400 winkels zijn met dergelijke pakketkluizen, meldt de Nederlandse supermarktketen. In de winkel wordt een nieuwe indeling van het service- en betaalgebied getest. Hierin wordt zo veel mogelijk ruimte gegeven aan nieuw assortiment in de winkel, met veel digitale ondersteuning voor snelheid en gemak voor klanten.
LEESTIP >>> Albert Heijn laat pakketjes tegen voedselverspilling reserveren
De vernieuwingen worden na de introductie in Pijnacker gefaseerd uitgerold in alle Albert Heijn winkels in Nederland. Marit van Egmond, CEO Albert Heijn: “We zijn volop in beweging met ons nieuwe winkelconcept. In deze winkel bieden we onze klanten nog meer vers en gemak. Voordelig, gevarieerd en gezonder eten staan hierbij centraal. We zetten hiermee weer verdere stappen om samen beter eten bereikbaar te maken voor iedereen.” Het concept komt voorlopig niet naar België, laat Ann Maes, woordvoerder AH België weten.
Nieuws

Voor welke aspecten kan u best expertise gebruiken bij het starten van uw franchise zaak
Lees meer

Is het nu een geschikt moment om te ondernemen met een franchise concept
Lees meer
Gloednieuwe Carrefour Market in Dinant is helemaal klaar voor een drukke zomer en duurzame toekomst
Lees meer
In eerste halfjaar voor Jumbo: meer klanten, stijgende klanttevredenheid, met positief effect op omzet en marktaandeel
Lees meer
De markt voor AI en automatisering groeit explosief. Ben jij klaar om mee te profiteren?
Lees meer
Ondernemen met Stijl: Sluit je aan bij NZA en word het gezicht van een sterk Mannenmodemerk
Lees meer