William Pak, Chief Executive Officier van ESPRIT: "Ons merk is het meest waardevolle bezit dat we hebben en we moeten de perceptie ervan upgraden naar een aspiratief, eigentijds modemerk. Om weer één sterk globaal merk te worden en klaar te zijn voor een succesvolle lancering in nieuwe markten, zoals de VS, moeten we een duidelijk beeld geven over wat ESPRIT is: speels, modern & cool. Door de kern van ons merk te versterken, zullen wij de consument de beste ESPRIT-ervaring bieden. Door de complexiteit te verminderen en de bedrijfsvoering te stroomlijnen, kunnen we ook enorm bijdragen aan onze duurzaamheidsagenda."

LEESTIP >>> Esprit wil marktleiderschap heroveren

Over ESPRIT

ESPRIT werd in 1968 in Californië opgericht. Deze staat vertegenwoordigt ook direct de uitstraling van het merk: positief, opgewekt en easy-going.

Het succes van ESPRIT in de loop der jaren is grotendeels te danken aan haar oorspronkelijke idealen: het bevorderen van liefde en vrede, het vieren van mensen en het samenbrengen van gelijkgestemde mensen om vreugde te brengen in de wereld. Dit is de ware essentie van het merk.

ESPRIT biedt een combinatie van essentiële items en fashion-forward stijlen, geschikt voor elke gelegenheid en elke garderobe. Bewust en toegewijd, wordt het merk geprezen voor zijn passie voor mensen en de planeet. ESPRIT, het eerste authentieke merk in zijn soort, staat ook bekend om de revolutionaire winkelervaring, die in alle opzichten en tot in de kleinste details het levendige karakter uitstraalt.

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

The choice is yours Net als andere websites, houden we ook van cookies. De cookies die we gebruiken dienen voornamelijk om jouw ervaring op onze website te verbeteren. We gebruiken ook cookies omdat we graag meten hoe onze website wordt bezocht. We plaatsen deze cookies alleen wanneer je voorafgaande toestemming hebt gegeven.