Neem deel aan de virtuele Franchise keuken beurs op 21 oktober 2020
  • De juiste merkperceptie opbouwen en behouden

    Uw merk is niet wat u zegt dat het is, maar wat uw doelgroep ervan maakt. Bedrijven en organisaties gaan er al te vaak van uit dat een merk slechts een marketingmiddel is, een statisch gegeven dat door hen in de markt wordt gezet en mits wat gerichte communicatie naar de doelgroep vanzelf wel zal aanslaan. De realiteit is een stuk complexer.

    Pavlov Branding, 16-09-2020

  • Hoe merken de corona crisis zullen helpen overwinnen

    De corona crisis zorgt voor een nooit geziene onzekerheid in onze levens, zowel wat betreft de acute gezondheidsrisico’s als inzake de economische gevolgen die naar alle waarschijnlijkheid zullen volgen op de epidemie. Het is wellicht van WOII geleden dat we nog zo in een massale kramp schoten en zelfs de aanslagen van maart 2016 legden het land niet op zo’n ingrijpende manier lam als de huidige pandemie.

    Pavlov Branding, 06-04-2020

  • Hoe blijven online communiceren tijdens deze pandemie

    Je kan er niet meer langs. Quarantaines, lock-downs, corona en alle termen gepaard met deze pandemie. Toch blijft het uiterst belangrijk om jouw volgers blijvend te informeren. Momenteel zijn veel mensen thuis en gekluisterd aan hun smartphone, tablet of pc. Gebruik dit positief en geef jouw doelpubliek iets informatief. Maar wat is nu professioneel en attente online communicatie?

    Studio JPO - Judith Pollie, 18-03-2020

  • Zo val jij op als franchise onderneming

    Vind jij het lastig om op te vallen tussen alle concurrenten? Het inzetten van marketing is de makkelijkste en meest effectieve manier om op te vallen. Een goede website, social media of een opvallend visitekaartje. Er zijn ontzettend veel mogelijkheden die jij kunt gebruiken. Na het lezen van onderstaande tips kun je gelijk aan de slag!

    Franchise.be, 13-01-2020

  • Maak van jouw werknemers Social Media-ambassadeurs!

    Personen; ofwel echte mensen met een foto en persoonlijkheid volgen wij het liefst op Social Media. Als ondernemer sta jij dus als 0-1 achter en daarbovenop komt ook nog eens dat posts van bedrijfsprofielen minder worden gelezen en gedeeld in vergelijking met mensen die delen op LinkeIn,

    Franchise.be, 22-05-2019

  • 6 tips om klanten te werven!

    Heb jij een fantastisch product of dienst op de markt gebracht? Top! Maar zonder klanten kom je niet ver. Dus waar vind jij als beginnende ondernemer nieuwe klanten? Franchise.be helpt vooruit door middel van zes tips...

    Franchise.be, 24-04-2019

  • Het belang van lokale SEO voor franchise netwerken

    Voice search hangt al een tijdje in de lucht en zal in de nabije toekomst meer en meer ons zoekgedrag beïnvloeden. Om niet met een achterstand het voice-tijdperk in te gaan, is het zaak om te zorgen dat de basis in orde is, en dat is lokale SEO. Best4uGroup legt verder in detail uit.

    Best4u Group, 26-03-2019

  • De digitale hoofdpijn van een Franchise marketing team

    Francorp Belgium krijgt heel vaak de vraag van Franchisegevers hoe ze de lokale marketing van hun franchisenemers meer in de hand kunnen houden. Dit artikel geeft verscheidene oplossingen alsook een aantal online tools die de franchisegevers veel tijd en geld kunnen besparen.

    Francorp Belgium, 25-02-2019

  • Aandachtspunten voor meer merkvertrouwen

    Gastblogger Michaël Verbeeck van Pavlov branding, het merkagentschap gespecialiseerd in merkstrategie, merkbeleving en merkontwikkeling, geeft concrete tips en aandachtspunten voor (franchise)merken hun merkvertrouwen op te krikken.

    Michaël Verbeeck , 30-01-2019

  • Hoe komt het dat Google Maps niet meer werkt op je (franchise) website?

    Google maps is interessant voor de website bezoekers en wordt door vele (franchise) websites gebruikt. Hoe kan het toch dat Google Maps niet zichtbaar meer is op je website terwijl dit toch altijd heeft gewerkt?

    Redactie Franchise.be, 04-12-2018

  • Snap je Snapchat al? Een korte introductie voor ondernemers

    LinkedIn, Facebook en Twitter kennen de meeste ondernemers wel. En een aantal waagt zich ook op Instagram of Pinterest. Wie echter een jongere doelgroep (12-25) wil bereiken, moet zeker ook eens op Snapchat kijken. Daarom deze korte introductiegids.

    Nick Boury, 30-05-2018

  • Vlogt u al?

    Het woord van 2016 is ‘treitervlogger’ geworden. Nou heeft dat natuurlijk een wat negatieve lading, het geeft we...

    Michel van der Stelt, 29-09-2017

250 formules

Matchen

Passende selectie

Persoonlijk

Direct contact

Gratis