Je netwerk beveiligen: dat is dezer dagen een kwestie van de perfecte balans, en wel tussen bescherming en gebruiksgemak. Enerzijds moeten je medewerkers goed beschermd zijn tegen de meest uiteenlopende IT-gevaren, anderzijds moeten ze nog altijd vlot kunnen werken, van op verschillende plekken.
dstny, 26-09-2022
De klant een eerste keer ‘ja’ laten zeggen, is zelfs voor topmerken niet evident. Daarom is het zo belangrijk om bestaande klanten te behouden, en meer te laten kopen. “Stop met prospecteren”, aldus ‘omzetverdubbelaar’ Jan Vanthienen.
RetailDetail, 02-09-2022
Online shoppen was nog nooit zo populair. Het is een trend die zich al jaren voordoet, maar die is geboomd als gevolg van de coronacrisis. Ook jij als lokale handelaar kan perfect inspelen op deze trend met een webshop. En zo’n webshop aanmaken is minder moeilijk dan je zou denken. Ontdek in dit artikel hoe je heel eenvoudig mee op de e-commerce kar springt
Joyn, 30-08-2022
Wanneer we online surfen laten we heel veel gegevens en data op het internet achter, die bedrijven maar wat graag capteren. Gelukkig kunnen deze praktijken worden ingeperkt. Van in contact blijven met vrienden en familie over televisiekijken, muziek beluisteren en shoppen tot het zoeken van een huis en zelfs een levenspartner… Er zijn niet gek veel zaken meer waarvoor we geen beroep doen op het internet.
Beobank, 26-07-2022
Een oorlog wordt anno 2022 op veel meer verschillende fronten gevochten dan pakweg honderd jaar geleden. Zo is er ook online een vuurlinie ontstaan, en niet alleen Oekraïne, maar ook westerse landen zoals België blijken een mogelijk doelwit voor die cyberaanvallen. Maar waarom is dat zo en welke voorzorgen neemt ons land?
Beobank, 19-07-2022
Met e-mailcampagnes bereik je specifiek de consumenten binnen jouw doelgroep via mail. Je gaat dus niet lukraak e-mails rondsturen naar willekeurige mailadressen, maar specifiek de klanten benaderen die geïnteresseerd zijn in je producten. We weten ondertussen dat deze marketingvorm succesvol is, maar hoe kan je weten of dat ook voor jouw zaak geldt? Ontdek het hier.
Joyn, 19-07-2022
Wij vinden klantencommunicatie enorm belangrijk. Alleen, als slager is het niet eenvoudig om aan klantengegevens te geraken. Voor ons is de grote sterkte van Joyn dat we gegevens kunnen verzamelen, zonder dat we daar ook maar iets voor moeten doen. En dat we onze klanten daardoor persoonlijk op de hoogte kunnen brengen van onze acties, promo’s of sluitingsdagen.”
Joyn, 07-06-2022
Facebook is (nog steeds) een zeer populair sociaal netwerkplatform, zeker als je weet dat 1,85 miljard mensen er dagelijks op inloggen. Het is daarom essentieel als handelaar om er actief op te zijn. Zo kan het een geweldig platform zijn om je klanten effectief te bereiken. Maar hoe doe je dat juist? Wij delen enkele Facebook-marketingtips die op dit moment zeer effectief zijn.
Joyn, 30-05-2022
De pandemie, de oorlog in Oekraïne en de stijgende energie- en transportprijzen worden alsmaar sterker voelbaar in de bouwsector. Hoeft u als aannemer dit lijdzaam te ondergaan of zijn er mogelijkheden om een deel van de prijsstijgingen door te rekenen aan uw klant?
Vandelanotte, 24-05-2022
Als handelaar heb je best een goed idee van wat klantenbinding inhoudt, waarom het zo belangrijk is en hoe loyaliteitsprogramma’s werken. Toch zou je verbaasd zijn over wat onderzoeken van de afgelopen jaren ons vertellen. Volgende cijfers tonen eens te meer aan hoe belangrijk klantenbinding is en hoe je met klantenbinding jouw verkoop kan verhogen.
Joyn, 23-05-2022
Voor elke lokale handelaar is het belangrijk om terugkerende klanten te hebben. Je 20% trouwste klanten zijn namelijk verantwoordelijk voor 80% van je omzet. Dit artikel is een gids voor jou als lokale handelaar om klantentrouw te verdienen.
Joyn, 10-05-2022
Hacken kan op allerlei manieren en hackers worden ook steeds inventiever. Gelukkig zijn er een aantal dingen die u kan doen om uw computer en uw gegevens te beschermen: sterke wachtwoorden genereren en ze veilig houden, de juiste software installeren, een back-up maken van uw gegevens,…
Beobank, 10-05-2022
Als corona in de bedrijfswereld één ding versnelt, is het wel de adoptie van digitale communicatie. Voor de kleine en middelgrote bedrijven die de termen omnichannel, customer engagement en mobile first nog niet in hun woordenboek hebben staan, wordt het daarom hoog tijd om op de kar te springen, zegt Daan De Wever, CEO van dstny.
dstny, 02-05-2022
Stijgende energierekeningen, prijzen aan ‘de pomp’ die recordhoogtes bereiken en leveranciers die duurdere grondstoffen doorrekenen. Het leven wordt voor zowel de handelaar als de klant alsmaar duurder. Voor handelaars betekent dit een noodzakelijke herschikking van de financiën. ‘Waar kan ik op besparen’ en ‘moet ik mijn prijzen verhogen’ zijn dan ook vragen, die wij vandaag geregeld in ons handelaarsnetwerk horen.
Joyn, 04-04-2022
De meeste mensen renoveren om twee redenen: om hun huis een nieuwe look te geven of om energiebesparende werken uit te voeren. Die maken uw huis comfortabeler én zorgen voor een lagere energiefactuur.
Beobank, 28-03-2022