6. Overspannen op sociale media Sociale media -kanalen
sociale media Sociale media -kanalen zijn belangrijk, maar maak niet de fout. Kijk in plaats daarvan naar where your customers sitting and choose the levels of most and budget budgetgericht. En vergeet vooral niet te checken wat uw franchisegever doet met Social Media.7. Te veel gratis goodies
Populaire goodies zoals een e-book, hoe - to gids en checklist, maar ook webinar went als warme broodjes over de toonbank, but zoals je al weet, is niets gratis. Dus denk goed na over wat je weggeeft.8. Uw partner groeit als kool en heeft nieuwe medewerkers nodig, maar geen tijd.
Of eigenlijk dat denkt u. De eerste medewerkers bepalen de toon en werkcultuur voor de rest van uw bedrijf. Maak niet de fout mensen aan te nemen wier talent, de bevinding van instelling niet past bij uw visie. Dus neem de tijd voor een goede selectie.9. De drive en victory onderschatting
die een onderneming vraagt Die werk-privé balans waar iedereen over heeft? Gooi het eerste twee jaar de deur uit, wil naast uw geliefden, is uw bedrijf het primaire wat telt. De rest is achtergrondmuziek in uw film.10. Een maat die iedereen past
Uw onderneming is uniek, ook als franchise, u wilt een unieke aanpak. Dus lees je goed in en kijk naar succesvolle strategieën, maar wees niet bang sceptisch te zijn en vragen te stellen.Lees hier deel 1
Ontdek hier alle actieve franchisegevers in België
Nieuws

Recht op deconnectie: wat moeten werkgevers doen?
Lees meer

Provisie voor het vakantiegeld van werknemers in 2025
Lees meer
Het inspirerende traject van Morgan bij Kiabi: van werknemer tot franchisenemer
Lees meer
Geen vergunning voor Jumbo in Roeselare, wel in Dilsen
Lees meer
Nieuwe Belchicken opent op Koning Astridplein in Antwerpen
Lees meer
Heropening Carrefour Market Zulte: “Duurzame make-over van vloer over koelsysteem tot verwarming”
Lees meer