6. Overspannen op  sociale  media Sociale media -kanalen

sociale  media Sociale media -kanalen zijn belangrijk, maar maak niet de fout. Kijk in plaats daarvan naar where your customers sitting and choose the levels of most and budget budgetgericht. En vergeet vooral niet te checken wat uw franchisegever doet met Social Media.

7. Te veel gratis  goodies

Populaire goodies zoals een e-book, hoe - to gids en checklist, maar ook webinar went als warme broodjes over de toonbank, but zoals je al weet, is niets gratis. Dus denk goed na over wat je weggeeft.

8. Uw partner groeit als kool en heeft nieuwe medewerkers nodig, maar geen tijd.

Of eigenlijk dat denkt u. De eerste medewerkers bepalen de toon en werkcultuur voor de rest van uw bedrijf. Maak niet de fout mensen aan te nemen wier talent, de bevinding van instelling niet past bij uw visie. Dus neem de tijd voor een goede selectie.

9. De drive en victory onderschatting

die een onderneming vraagt Die werk-privé balans waar iedereen over heeft? Gooi het eerste twee jaar de deur uit, wil naast uw geliefden, is uw bedrijf het primaire wat telt. De rest is achtergrondmuziek in uw film.

10. Een maat die iedereen past

Uw onderneming is uniek, ook als franchise, u wilt een unieke aanpak. Dus lees je goed in en kijk naar succesvolle strategieën, maar wees niet bang sceptisch te zijn en vragen te stellen.

Lees hier deel 1

Ontdek hier alle actieve franchisegevers in België
Nieuws
Meerwaardebelasting
Vanaf 1 januari 2026: nieuwe meerwaardebelasting van 10% op financiële activa Lees meer
sodalis logo.png
Studentenarbeid: verhoging aantal uren en eerste vrijgestelde inkomensschijf Lees meer
Gloednieuwe Carrefour Market in Dinant is helemaal klaar voor een drukke zomer en duurzame toekomst Lees meer
In eerste halfjaar voor Jumbo: meer klanten, stijgende klanttevredenheid, met positief effect op omzet en marktaandeel Lees meer
De markt voor AI en automatisering groeit explosief. Ben jij klaar om mee te profiteren? Lees meer
Ondernemen met Stijl: Sluit je aan bij NZA en word het gezicht van een sterk Mannenmodemerk Lees meer

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

We hebben uw goedkeuring nodig Wij houden van cookies. Deze cookies zijn nodig om uw ervaring nog persoonlijker te maken. Ze slaan geen persoonsgegevens op. Vindt u dit Ok?