1. Vraag de franchisenemer zelf om een oplossing voor te stellen om fouten in de toekomst te voorkomen.

2. Probeer de franchisenemer zelf de gevolgen van zijn fouten te laten voelen.

3. Investeer tijd in de franchisenemer door hem beter te begeleiden bij de uitvoering van zijn job.

4. Werk met checklijsten die een goede leidraad vormen voor de franchisenemer.

5. Zorg voor een sfeer waarin vragen gesteld kunnen worden. Hievoor kan er eventueel gewerkt worden met `peergroups`.

6. Plan een serieus gesprek waarin je de ernst van de situatie aan de franchisenemer uitlegt en waarin er samen naar een oplossing kan gezocht worden.
Nieuws
sodalis logo.png
Tijdsregistratie: nieuwe clausule arbeidsreglement Lees meer
Bitcoin
Bitcoin: de munt van de toekomst? Lees meer
TEDi: "We willen binnen 4 jaar 100 winkels in België hebben" Lees meer
Winkelvastgoedfonds Vastned fuseert Belgische en Nederlandse tak Lees meer
Vandelanotte slaat handen in elkaar met Cogitax Lees meer
Ahold Delhaize vindt opvolger voor Wouter Kolk bij Metro Lees meer

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

We hebben uw goedkeuring nodig Wij houden van cookies. Deze cookies zijn nodig om uw ervaring nog persoonlijker te maken. Ze slaan geen persoonsgegevens op. Vindt u dit Ok?