1. Vraag de franchisenemer zelf om een oplossing voor te stellen om fouten in de toekomst te voorkomen.

2. Probeer de franchisenemer zelf de gevolgen van zijn fouten te laten voelen.

3. Investeer tijd in de franchisenemer door hem beter te begeleiden bij de uitvoering van zijn job.

4. Werk met checklijsten die een goede leidraad vormen voor de franchisenemer.

5. Zorg voor een sfeer waarin vragen gesteld kunnen worden. Hievoor kan er eventueel gewerkt worden met `peergroups`.

6. Plan een serieus gesprek waarin je de ernst van de situatie aan de franchisenemer uitlegt en waarin er samen naar een oplossing kan gezocht worden.
Nieuws
sodalis logo.png
Studentenarbeid: verhoging aantal uren en eerste vrijgestelde inkomensschijf Lees meer
VDL Overdragen Aandelen
Het belang van beperkingen op de overdraagbaarheid van aandelen Lees meer
Gloednieuwe Carrefour Market in Dinant is helemaal klaar voor een drukke zomer en duurzame toekomst Lees meer
In eerste halfjaar voor Jumbo: meer klanten, stijgende klanttevredenheid, met positief effect op omzet en marktaandeel Lees meer
De markt voor AI en automatisering groeit explosief. Ben jij klaar om mee te profiteren? Lees meer
Ondernemen met Stijl: Sluit je aan bij NZA en word het gezicht van een sterk Mannenmodemerk Lees meer

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

We hebben uw goedkeuring nodig Wij houden van cookies. Deze cookies zijn nodig om uw ervaring nog persoonlijker te maken. Ze slaan geen persoonsgegevens op. Vindt u dit Ok?