1. Vraag de franchisenemer zelf om een oplossing voor te stellen om fouten in de toekomst te voorkomen.
2. Probeer de franchisenemer zelf de gevolgen van zijn fouten te laten voelen.
3. Investeer tijd in de franchisenemer door hem beter te begeleiden bij de uitvoering van zijn job.
4. Werk met checklijsten die een goede leidraad vormen voor de franchisenemer.
5. Zorg voor een sfeer waarin vragen gesteld kunnen worden. Hievoor kan er eventueel gewerkt worden met `peergroups`.
6. Plan een serieus gesprek waarin je de ernst van de situatie aan de franchisenemer uitlegt en waarin er samen naar een oplossing kan gezocht worden.
2. Probeer de franchisenemer zelf de gevolgen van zijn fouten te laten voelen.
3. Investeer tijd in de franchisenemer door hem beter te begeleiden bij de uitvoering van zijn job.
4. Werk met checklijsten die een goede leidraad vormen voor de franchisenemer.
5. Zorg voor een sfeer waarin vragen gesteld kunnen worden. Hievoor kan er eventueel gewerkt worden met `peergroups`.
6. Plan een serieus gesprek waarin je de ernst van de situatie aan de franchisenemer uitlegt en waarin er samen naar een oplossing kan gezocht worden.
Nieuws
Hoe jouw ervan verzekeren dat jouw website voldoet aan de laatste privacywetgeving en de privacy van jouw bezoekers beschermt?
Lees meer
Het toegenomen belang van een tijdige btw-aangifte
Lees meer