1. Vraag de franchisenemer zelf om een oplossing voor te stellen om fouten in de toekomst te voorkomen.

2. Probeer de franchisenemer zelf de gevolgen van zijn fouten te laten voelen.

3. Investeer tijd in de franchisenemer door hem beter te begeleiden bij de uitvoering van zijn job.

4. Werk met checklijsten die een goede leidraad vormen voor de franchisenemer.

5. Zorg voor een sfeer waarin vragen gesteld kunnen worden. Hievoor kan er eventueel gewerkt worden met `peergroups`.

6. Plan een serieus gesprek waarin je de ernst van de situatie aan de franchisenemer uitlegt en waarin er samen naar een oplossing kan gezocht worden.
Nieuws
sodalis logo.png
Verhoging maximale waarde maaltijdcheque vanaf 2026 Lees meer
STILAN Veilig Werkenvakantie 1 400X250
Veilig werken op vakantie Lees meer
Belchicken opent tweede restaurant in Brugge Lees meer
Bakery Canteen by Croustico : Nieuwe franchiseformule op Franchise.be Lees meer
Quick start-proces, een nieuw commercieel model van Valenta : snel starten, snel verdienen Lees meer
Heytens brengt haar franchisenetwerk samen tijdens de jaarlijkse conventie 2025 in Rijsel Lees meer

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

We hebben uw goedkeuring nodig Wij houden van cookies. Deze cookies zijn nodig om uw ervaring nog persoonlijker te maken. Ze slaan geen persoonsgegevens op. Vindt u dit Ok?