1. Vraag de franchisenemer zelf om een oplossing voor te stellen om fouten in de toekomst te voorkomen.

2. Probeer de franchisenemer zelf de gevolgen van zijn fouten te laten voelen.

3. Investeer tijd in de franchisenemer door hem beter te begeleiden bij de uitvoering van zijn job.

4. Werk met checklijsten die een goede leidraad vormen voor de franchisenemer.

5. Zorg voor een sfeer waarin vragen gesteld kunnen worden. Hievoor kan er eventueel gewerkt worden met `peergroups`.

6. Plan een serieus gesprek waarin je de ernst van de situatie aan de franchisenemer uitlegt en waarin er samen naar een oplossing kan gezocht worden.
Nieuws
sodalis logo.png
Vakantiedagen, feestdagen, ADV-dagen, … opnemen voor het einde van het jaar Lees meer
VDL Tax Oct 2025
Twee btw-versoepelingen met directe impact voor btw-plichtigen Lees meer
Van assortiment tot zondagsopeningen, er beweegt heel wat bij Carrefour België Lees meer
Nieuwe franchisenemer aan het roer van Belchicken Kraainem Lees meer
Modemerk KIABI in 5 van de 7 Coravestigingen Lees meer
Belchicken viert feestelijke heropening in Wijnegem Shopping Center Lees meer

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

We hebben uw goedkeuring nodig Wij houden van cookies. Deze cookies zijn nodig om uw ervaring nog persoonlijker te maken. Ze slaan geen persoonsgegevens op. Vindt u dit Ok?