1. Vraag de franchisenemer zelf om een oplossing voor te stellen om fouten in de toekomst te voorkomen.

2. Probeer de franchisenemer zelf de gevolgen van zijn fouten te laten voelen.

3. Investeer tijd in de franchisenemer door hem beter te begeleiden bij de uitvoering van zijn job.

4. Werk met checklijsten die een goede leidraad vormen voor de franchisenemer.

5. Zorg voor een sfeer waarin vragen gesteld kunnen worden. Hievoor kan er eventueel gewerkt worden met `peergroups`.

6. Plan een serieus gesprek waarin je de ernst van de situatie aan de franchisenemer uitlegt en waarin er samen naar een oplossing kan gezocht worden.
Nieuws
Time Management
Vanaf 2027 telt elke minuut: verplichte tijdsregistratie voor elke Belgische onderneming Lees meer
Cybersecurity
The Human firewall - sleutel tot een cyberveilige onderneming Lees meer
Carrefour Market Prins Boudewijnlaan in Wilrijk vernieuwd: modern ingericht en nog meer keuze Lees meer
Het ongelooflijke verhaal van een ex-profvoetballer: hoe Daniel Camus 80 fitnessstudio’s wil openen met Body Training Studio Lees meer
Terugblik op de Valenta Sales Conference in Miami : Samen bouwen aan richting en vertrouwen Lees meer
Green Mango : Franchise in de kijker Lees meer

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

We hebben uw goedkeuring nodig Wij houden van cookies. Deze cookies zijn nodig om uw ervaring nog persoonlijker te maken. Ze slaan geen persoonsgegevens op. Vindt u dit Ok?