1. Vraag de franchisenemer zelf om een oplossing voor te stellen om fouten in de toekomst te voorkomen.

2. Probeer de franchisenemer zelf de gevolgen van zijn fouten te laten voelen.

3. Investeer tijd in de franchisenemer door hem beter te begeleiden bij de uitvoering van zijn job.

4. Werk met checklijsten die een goede leidraad vormen voor de franchisenemer.

5. Zorg voor een sfeer waarin vragen gesteld kunnen worden. Hievoor kan er eventueel gewerkt worden met `peergroups`.

6. Plan een serieus gesprek waarin je de ernst van de situatie aan de franchisenemer uitlegt en waarin er samen naar een oplossing kan gezocht worden.
Nieuws
Deconnectie Sodalis
Recht op deconnectie: wat moeten werkgevers doen? Lees meer
Provisie Vakantiegeld
Provisie voor het vakantiegeld van werknemers in 2025 Lees meer
Het inspirerende traject van Morgan bij Kiabi: van werknemer tot franchisenemer Lees meer
Geen vergunning voor Jumbo in Roeselare, wel in Dilsen Lees meer
Nieuwe Belchicken opent op Koning Astridplein in Antwerpen Lees meer
Heropening Carrefour Market Zulte: “Duurzame make-over van vloer over koelsysteem tot verwarming” Lees meer

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

We hebben uw goedkeuring nodig Wij houden van cookies. Deze cookies zijn nodig om uw ervaring nog persoonlijker te maken. Ze slaan geen persoonsgegevens op. Vindt u dit Ok?