BURGER KING® Estaimpuis, het prototype van een futuristisch restaurant
Met Estaimpuis opent reeds het zevende BURGER KING®-restaurant in de provincie Henegouwen de deuren. Waar klanten vaak al kronkelen van plezier bij het simpelweg ruiken van gegrild vlees, staan ze in Estaimpuis gewoon te watertanden bij het zien van hun knisperende burger tussen de vlammen. Van aan de toonbank hebben ze immers open zicht op de keuken achteraan, waar de vlammen van de grill goed zichtbaar zijn. Het is die unieke grill die de WHOPPER® en andere burgers bij BURGER KING® zijn unieke flame-grilled smaak geven. Het is duidelijk, in dit restaurant wordt meer dan één zintuig geprikkeld.
BURGER KING® was vastbesloten om de aandacht te trekken, en koos daarom voor een nieuw concept van dienstverlening met als doel een optimale klantenbeleving – en het is in Estaimpuis dat de hamburgerketen dit concept heeft geïntroduceerd. De klanten kunnen genieten van bediening aan tafel, boven de bestelzuilen aan de ingang werd een digitale menukaart geïnstalleerd voor een betere gebruikerservaring, en ten slotte zal het restaurant beschikken over twee drive-in lanes, een primeur in België! Het Royal decor van het restaurant verwelkomt klanten met zijn vintage en toch eigentijdse look, volledig in lijn met de nieuwe visuele identiteit van de keten. Wie is er niet op gebrand om dit nieuwe restaurant te ontdekken?
Kevin Derycke, CEO van Burger Brands Belgium, kijkt enorm uit naar de opening: "Dit nieuwe restaurant is uniek en we zien het als het prototype van het restaurant van de toekomst. De bediening aan tafel is echt een nieuw element voor ons in België. Voor de keuken kozen we voor een volledig nieuwe inrichting die een blik achter de schermen biedt. Zo geven de vlammen van de grill, die zichtbaar zijn van aan de kassas, het restaurant een warme toets. We zijn ook erg blij met de dubbele drive-in, die zal immers zorgen voor een efficiëntere bediening en minder lange wachtrijen van auto's. Al deze nieuwe functies werden bedacht om zo goed mogelijk aan de verwachtingen van onze klanten te voldoen en hen de best mogelijke ervaring te bieden."
LEESTIP >>> Ninovieters verwelkomen eerste BURGER KING® franchise in de Denderstreek
Het gloednieuwe BURGER KING®-restaurant in Estaimpuis werd gebouwd op de parking van het nieuwe winkelcentrum Mains & Sabots. Gelegen op de grens met Moeskroen, dichtbij de E403 en halverwege tussen Kortrijk en Doornik, zal Mains & Sabots elke dag van de week, ook op zondag, klanten uit de ruime omgeving ontvangen.
Kevin Derycke, CEO van Burger Brands Belgium, kijkt enorm uit naar de opening: "Dit nieuwe restaurant is uniek en we zien het als het prototype van het restaurant van de toekomst. De bediening aan tafel is echt een nieuw element voor ons in België. Voor de keuken kozen we voor een volledig nieuwe inrichting die een blik achter de schermen biedt. Zo geven de vlammen van de grill, die zichtbaar zijn van aan de kassas, het restaurant een warme toets. We zijn ook erg blij met de dubbele drive-in, die zal immers zorgen voor een efficiëntere bediening en minder lange wachtrijen van auto's. Al deze nieuwe functies werden bedacht om zo goed mogelijk aan de verwachtingen van onze klanten te voldoen en hen de best mogelijke ervaring te bieden."
LEESTIP >>> Ninovieters verwelkomen eerste BURGER KING® franchise in de Denderstreek
Het gloednieuwe BURGER KING®-restaurant in Estaimpuis werd gebouwd op de parking van het nieuwe winkelcentrum Mains & Sabots. Gelegen op de grens met Moeskroen, dichtbij de E403 en halverwege tussen Kortrijk en Doornik, zal Mains & Sabots elke dag van de week, ook op zondag, klanten uit de ruime omgeving ontvangen.