Omdat de scholen gesloten waren, was het noodzakelijk om de kinderen te houden. De koppels zijn georganiseerd om professionele en familiale verplichtingen zo goed mogelijk met elkaar te verzoenen.

Deze crisis bevestigde het belang van een rijk gezinsleven, van tijd die met de kinderen wordt gedeeld, niet alleen om in de dagelijkse behoeften te voorzien, maar ook om uit te wisselen, te luisteren, beschikbaar te zijn, te spelen, te adviseren.

Zal de zoektocht naar dit evenwicht na de crisis verdwijnen? Waarschijnlijk niet.

Is deze zoektocht naar een betere balans tussen een spannend beroepsleven en een sterkere inzet voor het gezinsleven onverenigbaar met een ondernemingsproject? Er is geen reden.

U hoeft alleen uw activiteit als bedrijfsmanager te organiseren om de nodige flexibiliteit mogelijk te maken. Hoe is het mogelijk ?

Eerste voorwaarde: doorbreek de tijdsgrenzen. Wat flexibiliteit ingewikkeld maakt, zijn deze essentiële regels die we ondergaan. Voorbeeld: u creëert uw bedrijf door uw winkel te openen. Het is elke dag open vanaf die en die tijd (inclusief zaterdagen), wat het erg moeilijk maakt om zich aan te passen aan gezinsbeperkingen. Je moet dus de grenzen tussen de twee sferen van je leven verzachten om rekening te kunnen houden met de beperkingen van de een en de ander.

In plaats van een vast stuk werktijd te hebben en de rest gewijd aan het privéleven, is het perfect mogelijk om uw tijd flexibel in te delen volgens de prioriteit van het moment. Ik werk terwijl de kinderen op school zitten, ik kan ze om 16.00 uur of woensdagmiddag ophalen en ik ga weer aan het werk als ze in bed liggen.

Tweede voorwaarde: doorbreek de grenzen van de plaats. De weken van opsluiting hebben ons laten zien hoeveel massawerk vanuit huis het makkelijker maakt. Voorbereiden op noodsituaties thuis op kantoor is vaak moeilijk, zo niet onmogelijk. Als het kantoor thuis is, verdwijnt het obstakel.

Derde voorwaarde: tijd besparen. Studies tonen aan dat de productiviteit tijdens de weken van opsluiting met gemiddeld 30% is gestegen, waardoor de meesten van ons gedwongen zijn om thuis te werken. Omdat we 30% meer tijd hebben gewerkt? Niet echt, gezinsaanvragen hebben de "onproductieve" gesprekken met collega's op kantoor gecompenseerd. Aan de andere kant hebben we allemaal 1 tot 2 uur per dag gewonnen die we besteden woon-werk-verkeer. En daarnaast hebben we de planeet goed gedaan.

Is het mogelijk door het avontuur van ondernemerschap aan te gaan?

Ja.

Dit is wat RAISON Home haar franchisenemers biedt. Door thuis Home Designer te worden, wordt u niet beperkt door de openingstijden van uw winkel omdat u er geen heeft, u verliest een minimum aan tijd in uw auto omdat u thuis werkt en uw tijd kunt indelen afhankelijk van de beschikbaarheid van uw klanten en het verkeer, heeft u de controle over uw tijd om uw gezins- en professionele leven in evenwicht te brengen volgens uw vereisten en uw wensen.

Het is dus perfect mogelijk om uw bedrijf te starten met behoud van de kwaliteit van uw gezinsleven. Je hoeft alleen maar de spelregels te veranderen!

Kom en ontdek de perspectieven die worden geboden door de opening van uw RAISON Home-franchise voor een evenwichtig en harmonieus leven.

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

The choice is yours Net als andere websites, houden we ook van cookies. De cookies die we gebruiken dienen voornamelijk om jouw ervaring op onze website te verbeteren. We gebruiken ook cookies omdat we graag meten hoe onze website wordt bezocht. We plaatsen deze cookies alleen wanneer je voorafgaande toestemming hebt gegeven.