Volgens de Nationale Bank (NBB) groeide het consumentenvertrouwen op vier maanden tijd met 19 punten, hoewel het in oktober op -27 zat. Nu bedraagt de score -6,8 en dat komt overeen met het gemiddelde tussen 1990 en 2022. Het meest recente betere resultaat dateert van februari 2022 (+1), juist voor het begin van de oorlog in Oekraïne.
consumentenvertrouwen.png
Overigens benadrukt de NBB dat de verbetering aanwezig is in alle maatstaven die gebruikt worden om het consumentenvertrouwen te meten, behalve voor spaarintenties, die licht gedaald zijn. En inderdaad: de consument ziet zowel de evolutie van de werkloosheid als zijn financiële situatie en de economische toestand in het algemeen optimistisch in.
Nieuws
vanbreda logo 2022.png
Wetswijziging arbeidsongevallen: ook ongevallen van uitzendkrachten opgenomen in de berekening van verzwaarde risico's Lees meer
logo vdl.png
De belastingdruk verlagen als eenmanszaak Lees meer
Heytens: een franchise gericht op op-maat-oplossingen en klanttevredenheid Lees meer
Nobi: Een Vernieuwend Franchiseconcept voor Persoonlijke Groei en Verse Voeding Lees meer
Kevin, succesvol ondernemer met hypotheek.winkel Lees meer
Artion : Expert van de week Lees meer

5 Goede redenen om lid te worden

Word Lid

Ruimste aanbod

Persoonlijke matching

Direct contact

Gratis advies

Franchise Academy

The choice is yours Net als andere websites, houden we ook van cookies. De cookies die we gebruiken dienen voornamelijk om jouw ervaring op onze website te verbeteren. We gebruiken ook cookies omdat we graag meten hoe onze website wordt bezocht. We plaatsen deze cookies alleen wanneer je voorafgaande toestemming hebt gegeven.