Carrièrepad en Conceptuele Evolutie

De carrière van de oprichter begon met het opzetten van start-ups voor anderen, gevolgd door het exploiteren van merkrechten en een promotioneel agentschap.  Vervolgens startte hij met een vennoot een onderneming van merkvoedingsproducten en drinks voor de supermarkten. Einde 2014 kocht hij zijn partner uit.  Philips zette dit verder door, nog steeds trouwens.  Evenwel ontdekte hij enkele jaren geleden een technologische innovatie waarmee verse sappen snel en efficiënt konden worden geperst en ook schoongemaakt met een druk op de knop. Van het ene kwam het andere en zo werd Nobi geboren: een foodfranchise gespecialiseerd in verse producten en handgemaakte bereidingen à la minute, van verse sappen tot verse yoghurt van de boer, van flat breads tot bowls, van sushi tot guilty pleasures

Naast deze verse gerechten biedt Nobi ook ‘voeding voor het hart en de geest'. In een tijd waarin we door de wereld worden overspoeld met invloeden van buitenaf, streeft Nobi ernaar mensen uit te nodigen terug dichter bij zichzelf te komen, dichter  bij hun eigen inhoud, tot dat wat in hen leeft.  Dit lukt het best door de eigen natuurlijke, intuïtieve intelligentie te herontdekken, deze te eren en verder te ontwikkelen. Een her-innering dus of anders ‘the only way out is the way in’, zoals Philips regelmatig herhaalt.  Het gezond verstand of, anders gezegd, je intuïtie is de boodschapper die je uitnodigt tot wat je hebt te doen in je Leven, ons rationele verstand geeft ons de middelen om het te concretiseren. 

Ontwikkelingsplannen en franchisemogelijkheden

Na een eerste opening in Waasland Shopping in juli vorig jaar en een tweede opening net nu einde maart in Antwerp Tower, De Keyserlei (naast Starbucks) heeft Nobi nu ook zijn referentie klaar voor verdere ontwikkelingen.     Hoewel de beginfase van Waasland Shopping een mix was van eigen beheer en franchising, en Antwerpen een 100% eigen vestiging is Nobi nu actief op zoek naar franchisenemers voor nieuwe vestigingen.    De tweede vestiging wordt gezien als een nieuwe stap en kans om de commerciële en operationele exploitatie volledig verder te optimaliseren, met als doel om in de toekomst meer franchisenemers of partners op te nemen.

Het ideale profiel van een Nobi franchisenemer

Philips geeft aan dat het ideale profiel relevante ervaring of ondernemerservaring koppelt aan een sterk intuïtief bewustzijn en aan een grote niet aflatende gedrevenheid om het beste ervan te maken, en zich zo volledig mogelijk te ontwikkelen. Leeftijd is geen bepalende factor; wat telt is een ondernemersgeest, liefde voor horeca en vers eten en het verlangen om menselijke meerwaarde te bieden. Nobi is op zoek naar franchisenemers die begrijpen dat zakelijk succes en persoonlijke groei (alsook growth in consciousness) hand in hand gaan.  Zonder diepe wortels is het niet mogelijk de gewenste vruchten te dragen op zijn takken, de groei dient in de twee richtingen te gaan.  Vandaar de keuze voor Nobi,  Japans voor groei, én de iconische Levensboom.

Ondersteuning voor franchisenemers

Nobi biedt een volledige ondersteuning voor franchisenemers, van het faciliteren van de financiering tot het leveren van een gedetailleerde hand- en opleiding. Er is een team van professionals beschikbaar om te helpen met de implementatie, training en dagelijkse werkzaamheden. De ondersteuning stopt niet na de opening. 

Onderscheidende factoren van Nobi

Nobi onderscheidt zich van andere franchiseconcepten door zich niet alleen te richten op vers eten, maar ook op het ondersteunen van de ontwikkeling en bewustwording van het individu. In een wereld waarin veel mensen overweldigd worden door externe prikkels, biedt Nobi een holistisch concept dat zowel heerlijke gezonde gerechten aanbiedt voor het lichaam als inspiratie voor een geestelijke verrijking (growth in awareness).

Customer Experience

Per definitie creeërt Nobi een gezellige omgeving, waar héérlijk vers, gezond maar vooral lekker kan gegeten worden.   Nobi tovert mogelijks ook een glimlach op het gezicht van zijn gasten en nodigt uit tot groei in ‘consciousness’ met zijn inspirationele quotes, boeken en buitengewoon warme vriendelijke teams.   Voeg er nog een cadeautje en de ervaring wordt priceless. Dat is de Customer Experience  waar Nobi naar streeft. Elke dag opnieuw.

Een unieke kans om zich bij Nobi aan te sluiten!

Aan kandidaat franchisenemers die aarzelen om de sprong te wagen, biedt Philips de zekerheid dat Nobi niet alleen een product biedt, maar ook inspiratie tot persoonlijke ontwikkeling en een weg naar zelfmanifestatie. Het holistische bedrijfsplan is ontwikkeld met elk aspect in het achterhoofd, van bedrijfseconomie tot persoonlijke ontwikkeling. Nobi moedigt ondernemers niet alleen aan om hun zakelijke ambities na te streven, maar ook om te investeren in de ontwikkeling van het bewustzijn, zowel bij henzelf als bij hun klanten.

Franchisenemer worden bij Nobi is niet alleen een kans om een bedrijf te runnen, maar ook een reis naar persoonlijke ontwikkeling en welzijn. De franchise biedt meer dan een concept, het biedt een levensstijl.

The choice is yours Net als andere websites, houden we ook van cookies. De cookies die we gebruiken dienen voornamelijk om jouw ervaring op onze website te verbeteren. We gebruiken ook cookies omdat we graag meten hoe onze website wordt bezocht. We plaatsen deze cookies alleen wanneer je voorafgaande toestemming hebt gegeven.